Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aalton: Balltre. Pappaen din. Do it. oO

Man behandler ikke små søte pusekatter på det viset. -.-

Jeg vet, jeg ringte han og sa i fra hva jeg synes om den behandlingen.. Ikke rart egentlig, han har masse katter på en gård der jeg jeg kommer fra, også bryr han seg ikke om de blir påkjørt eller noe slikt, han bare.. "ja, ja.. Det er flere katter å få tak i" Samme som han sa til meg i telefonen "ikke ring dem, la de ta seg av den" Da bryr man seg ikke akkurat så mye et dyreliv må jeg si -,-

Lenke til kommentar
ikke bedre for og si det sånn...

Hmm.. *vurdere å være fornøyd med at du ser ut til å vite hva det er*

Mye bedre, foresten. ^^

Same shit different wrapping ;)

*sende olmeste blikkene*

Jeg vet, jeg ringte han og sa i fra hva jeg synes om den behandlingen.. Ikke rart egentlig, han har masse katter på en gård der jeg jeg kommer fra, også bryr han seg ikke om de blir påkjørt eller noe slikt, han bare.. "ja, ja.. Det er flere katter å få tak i" Samme som han sa til meg i telefonen "ikke ring dem, la de ta seg av den" Da bryr man seg ikke akkurat så mye et dyreliv må jeg si -,-

Håper du brukte masse stygge ord, for det der er bare respektløst overfor katter. Greit de ikke er mennesker, men det gjør ikke at de ikke har verdi, liksom.

Jeg stemmer fremdeles for det med balltreet, foresten. ^^

Lenke til kommentar
Hmm.. *vurdere å være fornøyd med at du ser ut til å vite hva det er*

Mye bedre, foresten. ^^

stril ligger rett utenfor bergen ikke sant? så vidt jeg vet, så har stril de gretneste gamle kjærringene jeg har hørt om, og da har jeg ikke serlig tro på resten av plassen...

Lenke til kommentar
stril ligger rett utenfor bergen ikke sant? så vidt jeg vet, så har stril de gretneste gamle kjærringene jeg har hørt om, og da har jeg ikke serlig tro på resten av plassen...

Stril er ikke et sted, men et folkeslag. Kindof. x)

Altså, om man er stril kommer man fra utenfor bergen ett sted. Sotra-strilen, eller, kjipa-strilen bor rett utenfor bergen, mens fedje-strilen (liek tøffe lille meg) kommer noen timer utenfra bergen. Stril var de folka som dro til bergen for å selge varene sine og handle og den slags. Og joda, noen gretne gamle kjerringer her og der, men jeg har virkelig støtt på flere av typen i bergen. xD

Er du STRIL?!

Jeg angrer på at jeg noen sinne har bitt deg i nakken : <

Dette visste du søte du. Om du vet hva stril er, that is. x)

Med tanke på at du vet jeg kommer fra Fedje, lzm. xD

Lenke til kommentar
Håper du brukte masse stygge ord, for det der er bare respektløst overfor katter. Greit de ikke er mennesker, men det gjør ikke at de ikke har verdi, liksom.

Jeg stemmer fremdeles for det med balltreet, foresten. ^^

Skal jeg love deg gjorde. Greit nok at det er mange av dem og kanskje for mange, men det er søte dyr og utrolig koselig å ha. Og at man bare setter den fra seg etter å ha fortalt at han hadde tatt den med hjem og alt var fint så var det veldig dårlig gjort. Ikke så mye jeg kan gjøre. Har nå uansett ringt dem og fortalt tilstanden, eller jeg la igjen en beskjed på svareren dems, hehe! Så håper jeg at de vil ta vare på den eller å gi den dyrebeskyttelsen. Fordi jeg kan ikke ta vare på den der jeg bor. :(

Balltre er litt voldelig, men du kan gjør det, jeg bare gir deg adressen, hehe!

Lenke til kommentar
Stril er ikke et sted, men et folkeslag. Kindof. x)

Altså, om man er stril kommer man fra utenfor bergen ett sted. Sotra-strilen, eller, kjipa-strilen bor rett utenfor bergen, mens fedje-strilen (liek tøffe lille meg) kommer noen timer utenfra bergen. Stril var de folka som dro til bergen for å selge varene sine og handle og den slags. Og joda, noen gretne gamle kjerringer her og der, men jeg har virkelig støtt på flere av typen i bergen. xD

var en eldre dame fra stril/strilen, som satt og bannet og kjeftet i nesten 5 minutter... eneste jeg hadde gjort var og forstyrre mens hun vasket gulvet eller noe... :(

Lenke til kommentar
Er allmenkjent på 1881 at de sureste og mest tard-kundene kommer fra alle de små gokkplassene utenfor bergen.
Lenke til kommentar
Skal jeg love deg gjorde. Greit nok at det er mange av dem og kanskje for mange, men det er søte dyr og utrolig koselig å ha. Og at man bare setter den fra seg etter å ha fortalt at han hadde tatt den med hjem og alt var fint så var det veldig dårlig gjort. Ikke så mye jeg kan gjøre. Har nå uansett ringt dem og fortalt tilstanden, eller jeg la igjen en beskjed på svareren dems, hehe! Så håper jeg at de vil ta vare på den eller å gi den dyrebeskyttelsen. Fordi jeg kan ikke ta vare på den der jeg bor. :(

Balltre er litt voldelig, men du kan gjør det, jeg bare gir deg adressen, hehe!

Sa han til deg at han hadde tatt den med hjem, og at den hadde det bra og slikt? *se smått sjokkert ut*

Balltre, om jeg er i nærheten, så skal jeg skaffe megballtre. Skremme ham litt. ^^

var en eldre dame fra stril/strilen, som satt og bannet og kjeftet i nesten 5 minutter... eneste jeg hadde gjort var og forstyrre mens hun vasket gulvet eller noe... :(

Kan høres ut som hun ene som vasker i strilen, ja. (Strilen er en lokalavis). x)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt et godt ord om striler og følger farsidas fordommer mot de.

Trodde ikke at selv om du kom fra Fedje var du stril, var jo lov å håpe at du ikke var det.

Alle fra Stavanger er ikke siddiser heller, eller?

Men kunne vel vært verre, du kunne vært en tjuagutt :p

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hørt et godt ord om striler og følger farsidas fordommer mot de.

Trodde ikke at selv om du kom fra Fedje var du stril, var jo lov å håpe at du ikke var det.

Alle fra Stavanger er ikke siddiser heller, eller?

Men kunne vel vært verre, du kunne vært en tjuagutt :p

Jeg er vel ikke ekte stril, da. Jeg kan ikke ro til bergen og tilbake på en dag. xD

eneste jeg vet, er at jeg ikke liker og ringe småplasser utenfor bergen lenger :(

Stakar liten!

Fedje er trygt da, med mindre du støter på en ungdom eller gamling. Eller slekta mi.

Ehm, bare glem det. Det der var visst sånn 80% av kommunen, x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...