Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yvonne: Så koselig! Feiret det på noen måte? :)

Nei, altså, vi har jo dagen på oss kan man jo si. Fram til nå har det blitt Donald. :!:

Tja, hva føler du for mest selv (jmf. hva du skal gjøre)?

Tja, Lost eller film, egentlig. Koding er jeg vel for sliten til, og tiltak å skulle spille :p

se The Fugitive med Harrison Ford. den var braaa :D

Humm, har jeg ikke hørt om, men etter litt research tror jeg den skal sees! Er på vei ned nuh straks, 720p =D

Lenke til kommentar
Tja, Lost eller film, egentlig. Koding er jeg vel for sliten til, og tiltak å skulle spille :p

Da tror jeg at jeg hadde valgt film eller Lost ja. ;)

Forresten, noen som vet når neste Saw film kommer til å ha premiere i Norge? Har sett det har kommet ny trailer, men har ikke funnet ut når den kommer til Norge.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
d) Rote frem/laste ned en film og se? Isåfall trenger jeg anbefalninger

District 9 - Konge film! Heeelt annerledes enn jeg hadde trodd.

Eller gjør som meg, legg deg!

Skal sees, når den kommer som noe annet enn TS/CAM/R5 ;D

Soving er for pingler, ekte menn er våken til de går i koma.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg hadde valgt film eller Lost ja. ;)

Forresten, noen som vet når neste Saw film kommer til å ha premiere i Norge? Har sett det har kommet ny trailer, men har ikke funnet ut når den kommer til Norge.

http://www.imdb.com/title/tt1233227/releaseinfo <- fant ingen skandinaviske land på denne listen ihvertfall. Kanskje ikke til mye hjelp for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan klarer jeg det? Fast bestemt på å ikke drikke eller dra ut i kveld. Drar likevel ut uten lommebok eller øl for å snakke med noen. Kommer hjem drittings nå :hmm:

EDIT: Hei Leif!

Du er ikke dritings før alt du klarer å skrive her er usammenhengende tull ingen her klarer å tyde.

Lenke til kommentar
Hvordan klarer jeg det? Fast bestemt på å ikke drikke eller dra ut i kveld. Drar likevel ut uten lommebok eller øl for å snakke med noen. Kommer hjem drittings nå :hmm:

EDIT: Hei Leif!

Du er ikke dritings før alt du klarer å skrive her er usammenhengende tull ingen her klarer å tyde.

Poeng! Hva gjør folket i natt?

Endret av mathos
Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt det der med at man "må" skrive bare tull når man er full. Som om vi som leser kan høre det dere sier.

Fjortiser må alltid late som de er litt ekstra fulle, og syns det er kult å late som man skriver masse feil fordi man er full.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Sant nok Bytex. Ser alt for mange som er "SÅ DRITE FULLE" når de egentlig bare er godt brisne.

Begynner jeg å skrive uforstående her er jeg somregel alt for full.

Så full at jeg ikke burde sitte foran PCen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...