medlem-173043 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Yvonne: Så koselig! Feiret det på noen måte? Skal jeg: a) Kode videre på prosjektet mitt? b) Begynne på sesong 5 av Lost? c) Slenge meg ut i stua og spille Playstation? d) Rote frem/laste ned en film og se? Isåfall trenger jeg anbefalninger se The Fugitive med Harrison Ford. den var braaa Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 1 år forlovet i dag. Hmm, tida går fort. *Sitter og titter på Donald med kjæresten* Gratulerer så mye Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Yvonne: Så koselig! Feiret det på noen måte? Nei, altså, vi har jo dagen på oss kan man jo si. Fram til nå har det blitt Donald. :!: Tja, hva føler du for mest selv (jmf. hva du skal gjøre)? Tja, Lost eller film, egentlig. Koding er jeg vel for sliten til, og tiltak å skulle spille se The Fugitive med Harrison Ford. den var braaa Humm, har jeg ikke hørt om, men etter litt research tror jeg den skal sees! Er på vei ned nuh straks, 720p =D Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 d) Rote frem/laste ned en film og se? Isåfall trenger jeg anbefalninger District 9 - Konge film! Heeelt annerledes enn jeg hadde trodd. Eller gjør som meg, legg deg! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Tja, Lost eller film, egentlig. Koding er jeg vel for sliten til, og tiltak å skulle spille Da tror jeg at jeg hadde valgt film eller Lost ja. Forresten, noen som vet når neste Saw film kommer til å ha premiere i Norge? Har sett det har kommet ny trailer, men har ikke funnet ut når den kommer til Norge. Endret 4. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 d) Rote frem/laste ned en film og se? Isåfall trenger jeg anbefalninger District 9 - Konge film! Heeelt annerledes enn jeg hadde trodd. Eller gjør som meg, legg deg! Skal sees, når den kommer som noe annet enn TS/CAM/R5 ;D Soving er for pingler, ekte menn er våken til de går i koma. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 woot.. hører rykter om at lokal kirka "is on fire". :O Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tja, Lost eller film, egentlig. Koding er jeg vel for sliten til, og tiltak å skulle spille Da tror jeg at jeg hadde valgt film eller Lost ja. Forresten, noen som vet når neste Saw film kommer til å ha premiere i Norge? Har sett det har kommet ny trailer, men har ikke funnet ut når den kommer til Norge. http://www.imdb.com/title/tt1233227/releaseinfo <- fant ingen skandinaviske land på denne listen ihvertfall. Kanskje ikke til mye hjelp for deg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ble voldtatt av b-real. Ditto! Men denne mannen har gjort knipeøvelsene sine, så det ble en liten kamp ut av det da. Tapte til slutt, det skal sies. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det feil av meg å kose på John Lee? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det feil av meg å kose på John Lee? Med mindre han har liten tiss; nei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det feil av meg å kose på John Lee? Med mindre han har liten tiss; nei. Best. Reply. Ever. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hvordan klarer jeg det? Fast bestemt på å ikke drikke eller dra ut i kveld. Drar likevel ut uten lommebok eller øl for å snakke med noen. Kommer hjem *full* nå EDIT: Hei Leif! Endret 4. oktober 2009 av mathos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan klarer jeg det? Fast bestemt på å ikke drikke eller dra ut i kveld. Drar likevel ut uten lommebok eller øl for å snakke med noen. Kommer hjem drittings nå EDIT: Hei Leif! Du er ikke dritings før alt du klarer å skrive her er usammenhengende tull ingen her klarer å tyde. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hvordan klarer jeg det? Fast bestemt på å ikke drikke eller dra ut i kveld. Drar likevel ut uten lommebok eller øl for å snakke med noen. Kommer hjem drittings nå EDIT: Hei Leif! Du er ikke dritings før alt du klarer å skrive her er usammenhengende tull ingen her klarer å tyde. Poeng! Hva gjør folket i natt? Endret 4. oktober 2009 av mathos Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har aldri skjønt det der med at man "må" skrive bare tull når man er full. Som om vi som leser kan høre det dere sier. Fjortiser må alltid late som de er litt ekstra fulle, og syns det er kult å late som man skriver masse feil fordi man er full. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sant nok Bytex. Ser alt for mange som er "SÅ DRITE FULLE" når de egentlig bare er godt brisne. Begynner jeg å skrive uforstående her er jeg somregel alt for full. Så full at jeg ikke burde sitte foran PCen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 "Daniel, nach hos deg?" "LOL OFC!" Gleder meg til å vaske gulvet i morgen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da tar jeg kvelden! God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg