Lenne Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Prodigy, faktisk. Må ha slik musikk når jeg gamer, mehe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har nettop funnet ut at Captain morgan Black label og cola ikke er noe godt? noen som har tips til hva jeg kan blande den med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vær mann, drikk bart! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis det finnes en "Vi som savner musikken som Green Day spilte før og hater den nye"-gruppe på Facebook, tror jeg at jeg skal rote fram profilen min igjen gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Man skal da ikke blande rom. Om man ikke er fjorten år da selvsagt. Rom og cola må være det tåpligste jeg vet om. Kan likså godt bestile cola straight up. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Prodigy, faktisk. Må ha slik musikk når jeg gamer, mehe. Hehe, faktisk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har en dell lader til Latitude? Hvis ikke så legger jeg meg -.- Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Finnes det en enkel måte å kjøpe Bali kaffien (Traktekaffe) fra danskebåten som går fra kristiansand? Bor i rogaland, og har nesten gått tomt :S Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Legger meg nå, sov godt folkens! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nattz =) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Omg! Hahaha! Dette er FEIL! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Omg! Hahaha! Dette er FEIL! Se filmen hos Youtube OMG! en slik en må vi ha på vår lokale lekeplass! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Natta =) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 1 år forlovet i dag. Hmm, tida går fort. *Sitter og titter på Donald med kjæresten* Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Natta =) hvorfor sier du dette to ganger trenger du en nattakos fra hele forumet? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 1 år forlovet i dag. Hmm, tida går fort. *Sitter og titter på Donald med kjæresten* grættis Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Yvonne: Så koselig! Feiret det på noen måte? Skal jeg: a) Kode videre på prosjektet mitt? b) Begynne på sesong 5 av Lost? c) Slenge meg ut i stua og spille Playstation? d) Rote frem/laste ned en film og se? Isåfall trenger jeg anbefalninger Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Yvonne: Så koselig! Feiret det på noen måte? Skal jeg: a) Kode videre på prosjektet mitt? b) Begynne på sesong 5 av Lost? c) Slenge meg ut i stua og spille Playstation? d) Rote frem/laste ned en film og se? Isåfall trenger jeg anbefalninger Nei, altså, vi har jo dagen på oss kan man jo si. Fram til nå har det blitt Donald. :!: Tja, hva føler du for mest selv (jmf. hva du skal gjøre)? Gratulerer Yvonne Takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg