Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Stakkar deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Stakkar deg Vi snakker lang, lang tid i terapi før jeg klarte å fungere som et normalt menneske igjen. Og selv nå gjemmer jeg meg i en krok hver eneste gang jeg ser hvite pelsdotter.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 De hjemsøker enda drømmene mine.. Er Breal besatt av et badebaseng og Ida3 av et jorde med grønnsaker? :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 De hjemsøker enda drømmene mine.. Er Breal besatt av et badebaseng og Ida3 av et jorde med grønnsaker? :| Lillium er ikke med i drømmen. Men B-real oog hundene har voldtektsorgie med meg.. Jeg ble spent fast på en benk.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Lillium er ikke med i drømmen. Men B-real oog hundene har voldtektsorgie med meg.. Jeg ble spent fast på en benk.. Du er heldig :| Basseng og jorder er langt verre. Jeg snakker av erfaring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Lillium er ikke med i drømmen. Men B-real oog hundene har voldtektsorgie med meg.. Jeg ble spent fast på en benk.. Du er heldig :| Basseng og jorder er langt verre. Jeg snakker av erfaring Skal vi starte egen samtalegruppe? Tror vi trenger det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Rart Lillium ikke har invitert deg da Nopros..Eller liker du å komme på uventet besøk? Det var nok en tøys. Uansett hun vil sikkert ikke være med meg Jeg har traumer etter samtaler med Mikkel.. Endret 3. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva i helvede er det ig har giort nu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva i helvede er det ig har giort nu? Har du drukket Mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke cash til alkohol Hadde 4/6 av en sixpack men er ikke full(?) enda Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 hahahahahahhahaahahahah spam hahahhahahahahahhahahah spam hahahahah drikk mere mikkelrev. btw bikkja mi heter mikkel og ser ut som en rev<3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Lisa synes jeg er pen, men hvem er Lisa? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 ææææ kjeder meg kjeder meg kjeder meg kjeder meg kjeder meg. ork å gjøre noe som helst, og skisseboka mi er full. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 ææææ kjeder meg kjeder meg kjeder meg kjeder meg kjeder meg. ork å gjøre noe som helst, og skisseboka mi er full. Tegn på bordet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Guise, plz! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 www.1227.com Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Lisa synes jeg er pen, men hvem er Lisa? Fantasivennen din, Frank som har byttet navn vel? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke cash til alkohol Hadde 4/6 av en sixpack men er ikke full(?) enda Full på fire øl? Flyyyyyt med billig fyll ^^ Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke cash til alkohol Hadde 4/6 av en sixpack men er ikke full(?) enda Full på fire øl? Flyyyyyt med billig fyll ^^ Jeg leste det der i takt med musikken jeg hører på. Random, much. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Haha, jaha? ^^ Og hvilken musikk er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg