Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 jeg vil også ha snø teite danmark. naaaw *gi snø til Shikaru* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hmmm her regner og blæs det som alri før... Internett bugger seg hvert 30de minutt. Høst. Hell yeah. BiNko don't worry, må til butikken jeg og, MÅ ha Urge Intense for og overleve ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 drikk vann som alle andre må i butikken sjøl, men det regner her også D: *lat* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har en deilig urge intense ved siden av meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) 13:39 hva skal man gjøre i dag da tru? Edit: klokka mi går litt for fort. Edit: åssen er været på østlandet nå om dagen? lurer på hva jeg kommer hjem til på fredag. Endret 3. oktober 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Edit: åssen er været på østlandet nå om dagen? lurer på hva jeg kommer hjem til på fredag. Visstnok kaldt og vått... Jeg var hjemme forrige helg da, og da var det sol og fint. Endret 3. oktober 2009 av I.A.G. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Spørs hvor østlangt du skal det. Eller, akkurat nå er det sesongen regn (september-januar), så kommer sesongen kaldt (januar-april) med noen snøbyger og så begynner uten-jakke-blir-man-syk (april-juli) og så sommer i august. Norge, sesongenes land. Vil ha palmer og sånt jeg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 I Bodø har vi bare èn sesong. Vind. De siste 5-6 ukene har vinden utviklet et aldri så lite kjærlighetsforhold til regn også... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er snø på bilen min. Hvorfor er det snø på bilen min? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 så lenge det ikke er snø i bilen din så er det vel greit? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 så lenge det ikke er snø i bilen din så er det vel greit? HVORFOR ER DET SNØ PÅ BILEN MIN?!?! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ganske sikkert fordi det enten snør eller har snødd... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Her pissregner det bare. Og jeg må ut og handle mat..uffffff. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har akkurat vært å handlet selv. Tur-retur utgangsdør - bildør - butikkdør resulterte i søkkvåt LueDotten. Hurra for vær! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 HVORFOR ER DET SNØ PÅ BILEN MIN?!?! Fordi du ikke har børstet den av enda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Når jeg skulle avgårde på kjøretime på vinteren, stressa jeg sånn med å justere speil og sete at jeg glemte å børste frontruta som var helt dekket med snø. Starta bilen, satte i revers og begynte å rygge, så dunka læreren inn bremsa på si side, og jeg satt der i 5 sekunder og ikke skjønte hvorfor. Da spurte han bare tørt: "Ser du nokka ut fremover?" øøøh, nei. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er deres planer for kvelden a? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ganske sikkert fordi det enten snør eller har snødd... Hm, du har nok et poeng der ja. Fordi du ikke har børstet den av enda. NOW ITS GONE! IMMA KILLED IT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg