Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til hvordan jeg skal få bedøvd øye mitt midlertidig uten legemidler?

Viser seg at jeg har en liten hevelse som gjør at det føles som om noe stikker meg i øyet hver gang jeg lukker det. Veldig upraktisk når jeg skal sove.

Ville ikke gjort noe som helst, i hvert fall ikke etter råd fra noen på Internett. Gå til en lege om det er plagsomt. Øyne er ikke noe man bør risikere noe med - tro meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har forslag til hvordan jeg skal få bedøvd øye mitt midlertidig uten legemidler?

Viser seg at jeg har en liten hevelse som gjør at det føles som om noe stikker meg i øyet hver gang jeg lukker det. Veldig upraktisk når jeg skal sove.

Hvorfor uten legemidler? Uansett høres det vel ut som du har et slags fremmedlegeme der, så prøv saltvannsløsning/øyedråper.

Er det ikke over til imorra/mandag, skaff Kloramfenykol-salve eller dråper, mirakelkur for øyer.

Isbiter kan jo forøvrig bedøve diverse, mulig å legge en på øyelokket kan ha midlertidig effekt.

Lenke til kommentar

Ville ikke gjort noe som helst, i hvert fall ikke etter råd fra noen på Internett. Gå til en lege om det er plagsomt. Øyne er ikke noe man bør risikere noe med - tro meg...

Jeg skrev det egentlig mest for å klage. Jeg har hatt det før, og det går stort sett over av seg selv. Det er bare himla plagsomt når det står på.

Hvorfor uten legemidler? Uansett høres det vel ut som du har et slags fremmedlegeme der, så prøv saltvannsløsning/øyedråper.

Er det ikke over til imorra/mandag, skaff Kloramfenykol-salve eller dråper, mirakelkur for øyer.

Isbiter kan jo forøvrig bedøve diverse, mulig å legge en på øyelokket kan ha midlertidig effekt.

Vel, som sagt skrev jeg det mest for p klage. Men nå har det hovna opp såpass at jeg ikke får den følelsen av at noe stikker meg i øyet lenger, om ikke annet. Hvorfor uten legemidler? Jeg sku nå gjerne hatt det bort i god til før jeg måtte sove. Blir nok en lang dag på jobb i morra.

Lenke til kommentar

Bare meg som sliter med "siste innlegg"-delen på forumet? Den viser en hel haug med topics som egentlig har andre navn. F.eks:

Jeg trykker på Foreldre som ikke takler at man snakker til barna deres (38), og kommer til hei er nokia 8800 verdt så mye

Lenke til kommentar

Regn og kaldtkaldt her også. Men jeg ned i butikken og kjøpe noe godteri. Jeg MÅ. Så det blir nok deilig å komme inn etter det... Ta seg en dusj. Krølle seg inn i sofaen med et teppe og en film... Og finne ut at man har kjøpt noe ekkelt dritgodis.. Ah, lørdag!

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...