Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da tar jeg kveld, god natt Sov godt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg må roe ned! Gi meg noen piller now! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg blir mer og mer glad i postene dine fargoth. Du har tydeligvis mye viten om mange temaer. Tror nesten jeg må nominere deg snart. Vote for fargoth Jøss, så hyggelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Fargoth for president! Og meg selv! Endret 2. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 noen gale dansker som angrep ei rett utafor her sånn 2 minutter etter at jeg gikk inn O_o de kom løpende med balltre og greier..Her må du nesten utbrodere litt? Var det "leke"-balltre eller snakker vi seriøst overfall? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) noen gale dansker som angrep ei rett utafor her sånn 2 minutter etter at jeg gikk inn O_o de kom løpende med balltre og greier.. Som hvaforno? Angrep ei jente? Hva gjorde du? Jeg var ute å kasta søppel, så en gjeng som sto og lo osv også gikk de litt her sine veier ( hadde vel vært på pub elns ) så når jeg hadde kommi inn og åpna vinduet for å lufte hørte jeg ei som skreik og noen andre folk som kjefta, også løp det en 5 - 6 stk en vei. så kom onkel og sykebil. Edit: Jeg aner ikke hva de dreiv og krangla om tbh, men ingen som er "nær døden "ellernoe sånt såvidt jeg veit. Endret 2. oktober 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Porsche Panamera Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva gjorde onkelen din der? hø hø hø... tørt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen ganger lurer jeg på hva som motiverer enkelte til å poste totalt meningsløse poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen ganger lurer jeg på hva som motiverer enkelte til å poste totalt meningsløse poster. Trolling, trolling og atter trolling? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Depends on the reader. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Mofietime! Hvilk(en)? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen ganger lurer jeg på hva som motiverer enkelte til å poste totalt meningsløse poster. Noen ganger lurer jeg på hvorfor det er en forumkafè her.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tror det har noe med at flere forumbrukere ønsker et sosialt tilbud her i steden for enda en irc-kanal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sant, jeg har egentlig gått lei irc. Nå bruker jeg det kun i jobbsammenheng.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei, nå går jeg ned på rommet. Natta folks. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har forslag til hvordan jeg skal få bedøvd øye mitt midlertidig uten legemidler? Viser seg at jeg har en liten hevelse som gjør at det føles som om noe stikker meg i øyet hver gang jeg lukker det. Veldig upraktisk når jeg skal sove. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sånn går det når man får sæd i øyet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sånn går det når man får sæd i øyet. Hhehehehehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg