Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Halp, en (dum) kamerat tok nettopp 4-5 doser med astmamedisinen ventolin, noen erfaringer? Finner ikke opp noe spesielt på google, annet at store mengder kan føre til muskelkramper osv. Men det står ingenting om hva store mengder er.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Halp, en (dum) kamerat tok nettopp 4-5 doser med astmamedisinen ventolin, noen erfaringer? Finner ikke opp noe spesielt på google, annet at store mengder kan føre til muskelkramper osv. Men det står ingenting om hva store mengder er.. Kompis av meg tok en gang 20 doser med astmamedisin, han ble visstnok bare hyper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Øhm, leser du aviser eller? Det er verre feil enn det jeg bedriver med i DNFK! Dette er et forum, ikke en avis! Tror jeg tar betalt arbeid mer seriøst enn et forum Så det faktum at det er mye skrivefeil i eksisterende medier er en unnskyldning for å selv skrive feil? Forfallet må virkelig være større enn jeg trodde.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Øhm, leser du aviser eller? Det er verre feil enn det jeg bedriver med i DNFK! Dette er et forum, ikke en avis! Tror jeg tar betalt arbeid mer seriøst enn et forum Så det faktum at det er mye skrivefeil i eksisterende medier er en unnskyldning for å selv skrive feil? Forfallet må virkelig være større enn jeg trodde.. Kan jo betrygge deg med at avismedier ikke er det jeg er ute etter, jeg er mer på TV bølgen! Det er der jeg har erfaring, og det er der jeg vil fortsette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan jo betrygge deg med at avismedier ikke er det jeg er ute etter, jeg er mer på TV bølgen! Det er der jeg har erfaring, og det er der jeg vil fortsette! Det er da enda godt av vi slipper å se skriftlige verk fra deg. Men selv innen TV må en kunne formulere seg korrekt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Å, herregud. Ingen mening å angripe fyren bare fordi han slækkern og ikke formulerte seg 100 % perfekt, dere er ikke brødhuer som ikke forstod hva han mener heller. zap? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kompis av meg tok en gang 20 doser med astmamedisin, han ble visstnok bare hyper. Vet du om han tok kortison eller ventolin da? Uansett, tror ikke det skal være noe farlig med såpass små mengder som han tok. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan jo betrygge deg med at avismedier ikke er det jeg er ute etter, jeg er mer på TV bølgen! Det er der jeg har erfaring, og det er der jeg vil fortsette! Det er da enda godt av vi slipper å se skriftlige verk fra deg. Men selv innen TV må en kunne formulere seg korrekt. Hvem har sagt at jeg er forran kameraet Jeg tenker mot sportssendinger, så da er du vel uansett reddet fra meg i overskuelig fremtid Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 :) :) :) Å? Fortell! Ja, jeg skal fortelle noe til deg. Les mine lepper, ser jeg en gang til slik spamming her så vi to kommer til å prates på pm og noe mer attåt.... Mvh Admin Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Samme trodde jeg.. Hvis ikke står medier her i Norge for forfall.. /me nikker. Øhm, leser du aviser eller? Det er verre feil enn det jeg bedriver med i DNFK! Dette er et forum, ikke en avis! Tror jeg tar betalt arbeid mer seriøst enn et forum Øhm, atte. Du veit. Serriøst. Folk dreper jo folk over hele verden, liksom. Da gjør det vel ikke noe om jeg bare dreper litt her i Norge? Kan jo betrygge deg med at avismedier ikke er det jeg er ute etter, jeg er mer på TV bølgen! Det er der jeg har erfaring, og det er der jeg vil fortsette! Du trenger fortsatt evnen til å formulere deg riktig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har vært på do flere ganger idag, og jeg skal snart en tur til på do! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har vært på do flere ganger idag, og jeg skal snart en tur til på do! Nei du verden! Fått i deg noe spesielt eller er dette vanlig for deg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Som Homer Simpson en gang så fint sa det; S-M-R-T! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 noen gale dansker som angrep ei rett utafor her sånn 2 minutter etter at jeg gikk inn O_o de kom løpende med balltre og greier.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 noen gale dansker som angrep ei rett utafor her sånn 2 minutter etter at jeg gikk inn O_o de kom løpende med balltre og greier.. Gøy! Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Og så løp du ikke ut og reddet henne? Du skulle kastet noen skarpe fyllepenner og litt tusjer og sånt etter dem! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 noen gale dansker som angrep ei rett utafor her sånn 2 minutter etter at jeg gikk inn O_o de kom løpende med balltre og greier.. Som hvaforno? Angrep ei jente? Hva gjorde du? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Da tar jeg kveld, god natt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Angrep de ei jente? :O Fredrik: Faen. Endret 2. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg