Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bedre nå? Du nærmer deg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bedre nå? Du nærmer deg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Damn, nå tror jeg snart jeg emigrerer tilbake til xp, er ikke en dritt som vil funke i win7 jo... ikke ITunes heller (Mediamonkey bare kræsja hvis jeg prøvde å slette mer enn 50 filer av gangen -_-) Endret 2. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 bazukh: Lagde avatar hvis du vil ha Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 :) :) :) Å? Fortell! HVA er greia med den innleggssaken der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 HVA er greia med den innleggssaken der?Det er en ny DNFK-meme som driver alle untatt de som er med på den til vannviddd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 bazukh: Lagde avatar hvis du vil ha Haha! Så, så, du trenger ikke bli sur. Det er ikke alle som kan skjønne alt de får servert. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 bazukh: Lagde avatar hvis du vil ha Haha! Så, så, du trenger ikke bli sur. Det er ikke alle som kan skjønne alt de får servert. Ble ikke sur ^^, Lagde bare en avatar som reflekterte deg som person akkurat nå Er alltid i godt humør Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 HVA er greia med den innleggssaken der?Det er en ny DNFK-meme som driver alle untatt de som er med på den til vannviddd. Ahh, jeg skjønner. Men er ikke sånne "trender" mye kulere når de er morsomme? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 My point exactly. Støtter deg der kongen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Platearealet er nok mest sannsynligvis helt fint, så jeg må ringe Ibas og høre. Det er tross alt samtlige bilder jeg har, noe som vil si noen titalls tusen, som jeg ikke hadde hatt råd til backup til. =/Lag gjerne en post om dette i egnet forum, det hadde vert spennende å fulgt utviklingen fra disken går i gulvet frem til hva enn utfallet i dette tilfellet måtte bli. Majoriteten av innholdet kan i stort sett alle tilfeller redes, det er bare et spørsmål om pris. Jeg lurer på om de råder deg til å levere den inn til Elkjøp når du forteller dem at den har gått i gulvet, og om de gjør det så må det nødvendigvis bety at de har rutiner for å feilsøke disker hvor lesehodet står i fare for å ødelegge disken ytterligere. Hvordan de da får det til uten å fysisk åpne disken stiller jeg meg nysgjerrig til. Endret 2. oktober 2009 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg blir mer og mer glad i postene dine fargoth. Du har tydeligvis mye viten om mange temaer. Tror nesten jeg må nominere deg snart. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ble ikke sur ^^, Lagde bare en avatar som reflekterte deg som person akkurat nå Er alltid i godt humør Det blir feil. Du lagde en avatar som reflekterer hva du syns om meg som person akkurat nå. Det er noe helt annet. Går ikke du på media? Burde de ikke lære deg å formulere deg skikkelig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noe sier at jeg ikke bør drikke mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Går ikke du på media? Burde de ikke lære deg å formulere deg skikkelig? Samme trodde jeg.. Hvis ikke står medier her i Norge for forfall.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Går ikke du på media? Burde de ikke lære deg å formulere deg skikkelig? Samme trodde jeg.. Hvis ikke står medier her i Norge for forfall.. Øhm, leser du aviser eller? Det er verre feil enn det jeg bedriver med i DNFK! Dette er et forum, ikke en avis! Tror jeg tar betalt arbeid mer seriøst enn et forum Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Øhm, leser du aviser eller? Det er verre feil enn det jeg bedriver med i DNFK! Dette er et forum, ikke en avis! Tror jeg tar betalt arbeid mer seriøst enn et forum seffern. du er jo "mediaduude" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg