Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Platearealet er nok mest sannsynligvis helt fint, så jeg må ringe Ibas og høre. Det er tross alt samtlige bilder jeg har, noe som vil si noen titalls tusen, som jeg ikke hadde hatt råd til backup til. =/
Lag gjerne en post om dette i egnet forum, det hadde vert spennende å fulgt utviklingen fra disken går i gulvet frem til hva enn utfallet i dette tilfellet måtte bli. Majoriteten av innholdet kan i stort sett alle tilfeller redes, det er bare et spørsmål om pris. Jeg lurer på om de råder deg til å levere den inn til Elkjøp når du forteller dem at den har gått i gulvet, og om de gjør det så må det nødvendigvis bety at de har rutiner for å feilsøke disker hvor lesehodet står i fare for å ødelegge disken ytterligere. Hvordan de da får det til uten å fysisk åpne disken stiller jeg meg nysgjerrig til. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Ble ikke sur ^^, Lagde bare en avatar som reflekterte deg som person akkurat nå :) Er alltid i godt humør :thumbs:

Det blir feil. Du lagde en avatar som reflekterer hva du syns om meg som person akkurat nå. Det er noe helt annet.

Går ikke du på media? Burde de ikke lære deg å formulere deg skikkelig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Samme trodde jeg..

Hvis ikke står medier her i Norge for forfall..

Lenke til kommentar

Samme trodde jeg..

Hvis ikke står medier her i Norge for forfall..

Øhm, leser du aviser eller? Det er verre feil enn det jeg bedriver med i DNFK! Dette er et forum, ikke en avis! Tror jeg tar betalt arbeid mer seriøst enn et forum :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...