Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B-real: Øra mine fungerer fint. ^^ De har funnet beste språket, og beste musikken. Jah, de fungerer. ^^

Espen: Altså, at ordene henger sammen er flyten i språket. Jaaah, også har de så myke konsonanter når de liksom stopper det der oppkastet. x)

Jeg skal bli nasjonalromantisk i danmark, jeg. ^^

Lenke til kommentar
joda... frisk og rask... tror jeg... mentalt ville du ikke vite sa du?

Nei, det sier seg liksom selv.

jeg som ville fortelle om de 5 personlighetene mine, der en av de er en krigshissende Inder... :(

Espen: Altså, at ordene henger sammen er flyten i språket. Jaaah, også har de så myke konsonanter når de liksom stopper det der oppkastet. x)

hører heller på en finne, enn og høre på en danske som prater... selv om jeg sikkert forstår mer av dansken da...

Lenke til kommentar
dansk er æsj, spansk derimot :love:

Dansk er æsj, ja! Fikk en utrolig bra sketch av KittyCat med Atle & co, der de hadde problemer med at dansk var så vanskelig å forstå, selv blant danske folk :p

Og ja PepsiCo, vi vet at du tar på deg selv mens du ser på Ugly Betty =3

Lenke til kommentar

Bah.. Her hadde jeg flyttet og alt skulle være i orden med katten jeg hadde, siden faren min skulle passe på den, men hva ser jeg? Jo.. Et avisoppslag: http://www.oa.no/lesernes_oa/hjem_kjaere_h...icle3301306.ece Fy søren, skuffet over måten faren min behandlet katten, siden han bare hadde kastet den ut av bilen et stykke unna sentrum der jeg bor, fordi han ikke gadd å ta vare på den alikevel.. Herregud! Sint jeg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...