Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hmm. Skjer'e noe spennans te hælja eller? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 B-real: Øra mine fungerer fint. ^^ De har funnet beste språket, og beste musikken. Jah, de fungerer. ^^ Espen: Altså, at ordene henger sammen er flyten i språket. Jaaah, også har de så myke konsonanter når de liksom stopper det der oppkastet. x) Jeg skal bli nasjonalromantisk i danmark, jeg. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kult språk = Dansk. Nydelig språk. Du min kjære kartoffel Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 joda... frisk og rask... tror jeg... mentalt ville du ikke vite sa du? Nei, det sier seg liksom selv. jeg som ville fortelle om de 5 personlighetene mine, der en av de er en krigshissende Inder... Espen: Altså, at ordene henger sammen er flyten i språket. Jaaah, også har de så myke konsonanter når de liksom stopper det der oppkastet. x) hører heller på en finne, enn og høre på en danske som prater... selv om jeg sikkert forstår mer av dansken da... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Espen. Du har sjokkert meg. SJOKKERT meg, sier jeg deg. xD Finner prater jo helt bak mål stygt, også har man dansker som bare er *smelt* liksom. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nie, jeg er halvt dansk husker du? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Espen. Du har sjokkert meg. SJOKKERT meg, sier jeg deg. xDFinner prater jo helt bak mål stygt, også har man dansker som bare er *smelt* liksom. er ikke spesielt glad i finsk selv for og si det sånn... men velger uansett det over dansk som er /spy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 dansk er æsj, spansk derimot Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mikkel: Prat dansk flytende til meg, og jeg er smelta. xD Espen: Jeg er skuffet over deg. Tenk å tro noe slikt (ja, tro, ikke mene, tro). xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Espen: Jeg er skuffet over deg. Tenk å tro noe slikt (ja, tro, ikke mene, tro). xD mener du at jeg ikke selv vet hva jeg mener? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sjefen min er dansk. Tok tid for jeg klarte å venne meg til dansken og hva faen hun egentlig sier Glemmer aldri da brodern var på togstasjonen i Köben på bakeriet og skulle ha 5 boller Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Glemmer aldri da brodern var på togstasjonen i Köben på bakeriet og skulle ha 5 boller :!: hva sa den stakkars dansken i disken da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 dansk er æsj, spansk derimot Dansk er æsj, ja! Fikk en utrolig bra sketch av KittyCat med Atle & co, der de hadde problemer med at dansk var så vanskelig å forstå, selv blant danske folk Og ja PepsiCo, vi vet at du tar på deg selv mens du ser på Ugly Betty =3 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 mener du at jeg ikke selv vet hva jeg mener? Ehm, nesten. ^^ Jeg mener at du ikke vet bedre, tror jeg. =D Nei, nå skal jeg slutte å oppføre meg religiøst med den dansken. x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mikkel: Prat dansk flytende til meg, og jeg er smelta. xD 2sek, jeg må bare se igjennom et par episoder fra Uti vår hage Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bah.. Her hadde jeg flyttet og alt skulle være i orden med katten jeg hadde, siden faren min skulle passe på den, men hva ser jeg? Jo.. Et avisoppslag: http://www.oa.no/lesernes_oa/hjem_kjaere_h...icle3301306.ece Fy søren, skuffet over måten faren min behandlet katten, siden han bare hadde kastet den ut av bilen et stykke unna sentrum der jeg bor, fordi han ikke gadd å ta vare på den alikevel.. Herregud! Sint jeg.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ehm, nesten. ^^Jeg mener at du ikke vet bedre, tror jeg. =D Nei, nå skal jeg slutte å oppføre meg religiøst med den dansken. x) men du er fra bergen da... (merk liten forbokstav) så du vet igrunnen ikke bedre nei... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hva sa den stakkars dansken i disken da?Den søte unge jenta rødmet noe helt grønnjævlig ^_^Brodern den tosken skjønte ingenting før jeg sa det til han Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Aalton: Balltre. Pappaen din. Do it. oO Man behandler ikke små søte pusekatter på det viset. -.- Espen: Jeg bor i Bergen. Men jeg er ikke bergenser. Jeg er STRIL. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Espen: Jeg bor i Bergen. Men jeg er ikke bergenser. Jeg er STRIL. ^^ ikke bedre for og si det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg