Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Hmmm. Urelatert til samtaleemnet. Det har forekommet en mekanisk skade på eksterne harddisken min etter at muttern klarte å velte den mens den var i gang og etterpå ble det den klassiske klikkelyden fra lese- og skrivehodet.

Frysetrikset har jeg ingen tro på, ettersom det har liten bevist effekt på mekaniske skader.

Men kommer dette under Ibas sin såkalte rekonstruksjon av harddisk, eller om det kan la seg løse gjennom Ibas sitt program hos Elkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan forklare internett til (engelskspråklige) barn:

Do not stop to think or edit:

You must be the first who said it.

You heard a brand-new band? What luck!

You’ll be the first to say they suck.

In order to increase renown,

add “bacon” to most any noun.

It’s not your job to right a wrong,

just mark it FAIL and move along.

Rather than felicitations,

send your friend an application.

To be an expert’s no great tax:

Write common sense and call it “hacks.”

Your friends won’t like it, on the real,

but you must Flickr every meal.

In disagreements, all your readers

must be branded Nazi leaders.

It doesn’t matter what you say,

just publish it twelve times per day.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da kan du nå ikke akkurat si at de har noe spesielt imot deg. Sikkert bare noe du innbiller deg.

@Steffen: Den G-man eller Foster?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tenker jeg få fiske tilbake den når jeg kommer på leiligheta igjen. Den føltes faktisk litt mer personlig ja. Men atm har bildedisken min fått seg en støkk, og når en ikke har backup, blir den vanskelig å få tak i, ettersom jeg hadde laget den selv :p

Lenke til kommentar
Noe lignende skjer med meg også. I tillegg svartner det helt i noen sekunder. Det er ærlig talt ganske morsomt.
"Bonus" pleide vi å kalle det når jeg dreiv å rusa meg. For det var som en liten ekstra bonustrip du ikke hadde betalt for.

Det hadde vert artig å vite hvilke stoffer det gjaldt? Kan det være noen stoffer som utvider blodårene mon tro?

Etter en kraftig fyllekule er gjerne væskemengden i kroppen redusert, noe som kan føre til lavere blodmengde enn normalt. Når man da reiser seg synker blodtrykket og man blir svimmel fordi for lite blod sirkulerer gjennom hjernen. Etter noen sekunder går det som oftest over, fordi blodtrykksreguleringen i kroppen slår inn. Man kan oppleve samme resultat for eksempel ved jernmangel der for lite jern fører til nedsatt produksjon av røde blodlegemer som igjen kan utlede samme fysiologiske tilstand.

Jeg vil derimot spekulere i at årsaken for de fleste her inne rett og slett er lavt blodtrykk helt eller delvis som følge av manglende fysisk trening. Det vil ihvertfall stemme godt over ens med mine fordommer ovenfor majoriteten av brukerne her inne. :xmas:

Lenke til kommentar
Da kan du nå ikke akkurat si at de har noe spesielt imot deg. Sikkert bare noe du innbiller deg.

Vel, mormora hadde akkurat snakket om hvor fint det var uten at jeg var der.. Og moren klager stadig over at jeg ikke hjelper til eller noe, men hun ber jo aldri om hjelp. Bare klager over at Chris ikke kan hjelpe til når jeg er der. Men det kan han jo... Syns det er frekt å klage så mye, uten å en gang si det til meg. Sier bare alt til Chris. Hvis det er noe galt vil jeg gjerne vite det selv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fordommer oppstår som regel av en grunn og jeg tør si meg enig i noe av fargots, vedrørende de fysiske proposjonene til majoriteten =)

@kanin: Nja... Å i det hele tatt ta initiativ til å hjelpe til selv, pleier å varme litt i svigermor og svigerfar.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Jeg vil derimot spekulere i at årsaken for de fleste her inne rett og slett er lavt blodtrykk helt eller delvis som følge av manglende fysisk trening. Det vil ihvertfall stemme godt over ens med mine fordommer ovenfor majoriteten av brukerne her inne. :xmas:

Din antakelse er nok, desverre, korrekt i mitt tilfelle. Skulle ønske jeg hadde motivasjon til å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Det hadde vert artig å vite hvilke stoffer det gjaldt? Kan det være noen stoffer som utvider blodårene mon tro?
Husker ikke nøyaktig hva som gav mest bonus men det gikk i knips (les: "extacy". Dvs. en salig blanding av sentralstmulerende stoffer og mdma i form av en pille), speed, valium, rohypnol, xanor m.m. Tror det var en blanding av at man glemte å spise og påkjenningen av stoffene.
Lenke til kommentar
Fordommer oppstår som regel av en grunn og jeg tør si meg enig i noe av fargots, vedrørende de fysiske proposjonene til majoriteten =)

@kanin: Nja... Å i det hele tatt ta initiativ til å hjelpe til selv, pleier å varme litt i svigermor og svigerfar.

Gjør det og, men da blir hun bare sur. Hun blir sur uansett. Tør nesten ikke snakke med henne lenger, for vet at hun kommer til å klage til chris etterpå. Hun klager omtrent etter hver gang jeg er der...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...