Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Meg, eller de bloggjentene? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Meg, eller de bloggjentene? Begge? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 ikke så lenge siden fargoth. og jeg spiser regelmessig og sunn mat kroppen trenger.Skjedde svimmelheten i forbindelse med overgang fra stående til sittende/liggende stilling eller omvendt? Hender det ofte at du blir plutselig svimmel uten noen kjent foreliggende årsak? kan ikke huske at det har skjedd før, og det skjedde litt etter jeg reiste meg opp, men ikke med en gang som kan skje i det man reiser seg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva er galt med sånne personer? Noen av dere som IKKE liker jenter/gutter som er fine å se på? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) kan ikke huske at det har skjedd før, og det skjedde litt etter jeg reiste meg opp, men ikke med en gang som kan skje i det man reiser seg.Mine legeskills tilsier at det mest sannsynlig har vert et blodtrykksfall. Du kan eventuelt prøve å fremprovosere det med å reise deg et par ganger raskt fra liggende til stående stilling. Opplever du svimmelhet i forbindelse med denne aktiviteten kan det være greit å måle blodtrykket. Endret 2. oktober 2009 av fargoth Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Samme har skjedd med meg. Blir drit svimmel i 3 sekunder etter jeg har reist meg opp ette liggende stilling. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Samme har skjedd med meg. Blir drit svimmel i 3 sekunder etter jeg har reist meg opp ette liggende stilling.Det heter stillingsbetinget lavt blodtrykk eller ortostatisk hypotensjon på legespråk, om du skulle ønske å google det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 prøvde det, og blei ikke svimmel. fant ut at jeg har drikki alt for lite vann i løpet av dagen i dag. litt hodepine pga det, men er ikke svimmel mer nå uansett *drikke mer vann* On another note! Lærern jeg har nuh har jobba på King Kong :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har det hele tiden jeg, når jeg reiser meg opp. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 jeg og. Jernmanger ftw Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 I dag slapp vi å lage middag siden vi ble invitert over til en kompis for å spise. Kom hjem for en snau halvtime siden. Nå er jeg mett og fornøyd. <3 Har med andre ord hatt en meget trivelig kveld. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg besvimte en gang da jeg satt og så på TV sent på natta. Da jeg reiste meg opp for å skru av et lys på veggen ble alt svart og jeg voknet med drit vondt i ribbeina for jeg hadde ramlett på borde og slått meg noe jævlig. Og jeg blir svimmel veldig ofte når jeg ligger og reiser meg fort opp igjen. Veldig ubehagelig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gjorde det samme for en stund siden, reiste meg ifra soffaen gikk rett i bakken. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Noe lignende skjer med meg også. I tillegg svartner det helt i noen sekunder. Det er ærlig talt ganske morsomt. np: Venetian Snares - Crashing the Yogurt Truck. Endret 2. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noe lignende skjer med meg også. I tillegg svartner det helt i noen sekunder. Det er ærlig talt ganske morsomt."Bonus" pleide vi å kalle det når jeg dreiv å rusa meg. For det var som en liten ekstra bonustrip du ikke hadde betalt for. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Meker det jo tilogmed når en er full så kan jo nesten tenke meg at det blir noe "ekstra" når en har rusa seg på noe strekere. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noe lignende skjer med meg også. I tillegg svartner det helt i noen sekunder. Det er ærlig talt ganske morsomt. Samme her. En gang falt jeg i gulvet og Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) God damn it CSS vil ikke samarbeide med pcen min nå, skjedde etter forrige oppdatering, reinstallerte, samma greia. Får ikke kommet helt inn før det kræsjer (Win7) Og jeg som skulle pwne newbs Og det å rydde rommet er farlig, enda en gang så finner jeg ikke nøklene eller førerkortet mitt -_- Endret 2. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg