Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke så lenge siden fargoth. og jeg spiser regelmessig og sunn mat kroppen trenger.
Skjedde svimmelheten i forbindelse med overgang fra stående til sittende/liggende stilling eller omvendt? Hender det ofte at du blir plutselig svimmel uten noen kjent foreliggende årsak?

kan ikke huske at det har skjedd før, og det skjedde litt etter jeg reiste meg opp, men ikke med en gang som kan skje i det man reiser seg.

Lenke til kommentar
kan ikke huske at det har skjedd før, og det skjedde litt etter jeg reiste meg opp, men ikke med en gang som kan skje i det man reiser seg.
Mine legeskills tilsier at det mest sannsynlig har vert et blodtrykksfall. Du kan eventuelt prøve å fremprovosere det med å reise deg et par ganger raskt fra liggende til stående stilling. Opplever du svimmelhet i forbindelse med denne aktiviteten kan det være greit å måle blodtrykket. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg besvimte en gang da jeg satt og så på TV sent på natta. Da jeg reiste meg opp for å skru av et lys på veggen ble alt svart og jeg voknet med drit vondt i ribbeina for jeg hadde ramlett på borde og slått meg noe jævlig. :p

Og jeg blir svimmel veldig ofte når jeg ligger og reiser meg fort opp igjen. Veldig ubehagelig. :p

Lenke til kommentar
Noe lignende skjer med meg også. I tillegg svartner det helt i noen sekunder. Det er ærlig talt ganske morsomt.
"Bonus" pleide vi å kalle det når jeg dreiv å rusa meg. For det var som en liten ekstra bonustrip du ikke hadde betalt for.
Lenke til kommentar

God damn it CSS vil ikke samarbeide med pcen min nå, skjedde etter forrige oppdatering, reinstallerte, samma greia. Får ikke kommet helt inn før det kræsjer

(Win7)

Og jeg som skulle pwne newbs :(

Og det å rydde rommet er farlig, enda en gang så finner jeg ikke nøklene eller førerkortet mitt -_-

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...