Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke at du byttet nick Britishface, men er det en fyr fra gossip girl i avataren din?

Folk tok meg altfor alvorlig — håpet er at det blir en umulighet med et navn som "Lord Britishface".

Helt klart det gjør:) eneste som er problemet er at jeg liker metal og ikke hiphop/rnb/tekno osv. Hører på mye forskjellig, men har ikke LastFM alle steder hvor jeg hører på musikk derfor.

Jeg tror ikke noe på at du hører på "mye forskjellig".

np: The Exploding Hearts Throwaway Style.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Luxus Leverpostei er da ikke metall. Problem solved!
Det er mye på den listen som ligger å vipper i grenseland mellom metall og Linkin Park.. :whistle:

whoa jeg blei veldig svimmel i sta for ingen egentlig grunn :dontgetit: fortsatt ikke helt normalt :|
Når målte du blodtrykket sist?
Lenke til kommentar

Når jeg sitter på dataen hører jeg på metal, når jeg kjører bil hører jeg på blanding.( mye metal der også) Når jeg er på/har fest er det ei rimelig god blanding imellom liste pop og bygderock

men ja, jeg hører mest på metal/rock

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
ikke så lenge siden fargoth. og jeg spiser regelmessig og sunn mat kroppen trenger.
Skjedde svimmelheten i forbindelse med overgang fra stående til sittende/liggende stilling eller omvendt? Hender det ofte at du blir plutselig svimmel uten noen kjent foreliggende årsak?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...