Joakim Skurk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Etter min mening er det kun Uprising som er verdt å høre på. Resten er fantastisk kjedelig, og gir meg ingenting. Det fenger ikke engang! Dypt skuffa. Origin Of Symmetry FTW, ja. Endret 2. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Zum teufel, jeg tror jeg må skaffe meg en ny jobb. Oppdatere CV, skrive søknad... zZzzZ. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Zum teufel, jeg tror jeg må skaffe meg en ny jobb. Oppdatere CV, skrive søknad... zZzzZ. Du har ingenting å klage over, prøv å skrive eksamensoppgave i ex phil. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Muse gjør det de gjør, og de gjør det bra. Om det er bra er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva vil du ha og hvor mye betaler du? Hva med en god biff, forrett og desert Betaler for varer, 500 før, 500 etter, ja jeg er deseprat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva vil du ha og hvor mye betaler du? Hva med en god biff, forrett og desert Betaler for varer, 500 før, 500 etter, ja jeg er deseprat Den er god. Bare ta turen hit så skal jeg mekke for deg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Etter min mening er det kun Uprising som er verdt å høre på. Resten er fantastisk kjedelig, og gir meg ingenting. Det fenger ikke engang! Dypt skuffa. Origin Of Symmetry FTW, ja. Som en vis mann sa en gang: THIS SUCK! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva vil du ha og hvor mye betaler du? Hva med en god biff, forrett og desert Betaler for varer, 500 før, 500 etter, ja jeg er deseprat Den er god. Bare ta turen hit så skal jeg mekke for deg. Pfft, da stikker jeg heller på Peppes. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan vi alle her i DNFK få være med på peppes? Du spanderer såklart Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Muse gjør det de gjør, og de gjør det bra. Om det er bra er en helt annen sak. Vel, i mine ører var det bra helt frem til denne skiva, så noe må ha gått kolossalt galt. Men tipper jeg legger Muse-debatten død i kaféen enn så lenge. Natrich: For den summen kunne du bestilt på en flott resturant, og få maten kjørt hjem til deg med taxi for halvparten av prisen, minst! Endret 2. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen må arrangere forumtreff i Oslo etter jul forresten. Jeg kommer hvert fall. Btw heter det hvert fall eller hvertfall? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan vi alle her i DNFK få være med på peppes? Du spanderer såklart Hehe, hadde vært gøy, hmm 25 stk? 25*99 = 2475 Hadde faktisk funket med tanke på penger Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Men han får ikke selvskap av L4r5. Kan hende det er det han betaler for Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Som en vis mann sa en gang: THIS SUCK! Nightwish (441 plays) Slipknot (415 plays) In Flames (337 plays) Slayer (195 plays) Pantera (165 plays) Dimmu Borgir (156 plays) Soilwork (129 plays) Luxus Leverpostei (122 plays) Kast ikke nitroglyserin i glasshus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du er relativt ensporet i musikkveien, Dovito. Det finnes flere sjangere en metall der ute ;-----) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Luxus Leverpostei er da ikke metall. Problem solved! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker ikke at du byttet nick Britishface, men er det en fyr fra gossip girl i avataren din? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Du er relativt ensporet i musikkveien, Dovito. Det finnes flere sjangere en metall der ute ;-----) Helt klart det gjør:) eneste som er problemet er at jeg liker metal og ikke hiphop/rnb/tekno osv. Hører på mye forskjellig, men har ikke LastFM alle steder hvor jeg hører på musikk derfor. Endret 2. oktober 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg