Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bergene melk var utrolig godtvondt! Anbefales! Fixed! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bergene melk var utrolig godtvondt! Anbefales! Fixed! Enig, smakte som helt vanlig kokesjokolade. Ikkeno å betale 28 kr for Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor mange ganger blir jeg nødt til å reklamere for pianostrengmetoden? Skal jeg ta livet av meg skal jeg bruke denne metoden. Elskbart. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Enig, smakte som helt vanlig kokesjokolade. Ikkeno å betale 28 kr for Jo, men det skal "liksom" være sunnere en vanlig sjokolade Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal kjøre et fly inn i skolen min. Hvis jeg noengang skulle tatt selvmord! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal kjøre et fly inn i skolen min. Hvis jeg noengang skulle tatt selvmord! Ganske vanskelig å få til da, hvis du ikke utdanner deg som pilot. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 hvis det blir selvmord blir det nok mjølk og vodka blannet<3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor kan ikke folk bare leve livet? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor kan ikke folk bare leve livet? Det er jo det vi gjør Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor kan ikke folk bare leve livet? Tja, ser faktisk noen gode grunner til å ta livet sitt. Ikke at jeg har noen trang til det, men om jeg skulle blitt døvblindstum/fått en eller annen sykdom som kun medfører store smerter og en viss død, så er nok selvmord en grei ting. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det bare jeg som synes den nye Muse-skiva er gørrkjedelig? Irriterer meg grenseløst, i og med at alle de andre skivene er fantastiske. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Alle Muse skivene er gørrkjedelige Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Noen som kan svare meg på om man kan hente pakker på posten uten å ha fått tilsend det arket? Har selvfølgelig referansenr da. Skulle fått hentet det i morra, den hadde ankommet mitt lokale postkontor 11.30, men den lappen kom ikke i posten i dag Endret 2. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Mulig, men de forrige var uallefall ikke Queen-ripoff tvers igjennom. multisync: Bare print ut henteseddel fra sporingssiden. Evt. bare skriv opp nr, vis dem det på posten og ta ut pakka. Endret 2. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som kan svare meg på om man kan hente pakker på posten uten å ha fått tilsend det arket?Har selvfølgelig referansenr da. Skulle fått hentet det i morra, den hadde ankommet mitt lokale postkontor 11.30, men den lappen kom ikke i posten i dag null problem Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen lyst til å lage middag til meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva vil du ha og hvor mye betaler du? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Der ja, så ikke det at det til og med er en egen henteseddel du tydligvis kan skrive ut og ta med i stedet også, man takk ihvertfall Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mulig, men de forrige var uallefall ikke Queen-ripoff tvers igjennom. Ach, spesielt Reistance og United States of Eurasia. Jeg koser nå meg med noen av sangene i albumet likevel. Origin of Symmetry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg