WheelMan Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nettet på NSBs tog (Tøsberg -> Oslo) er skremmende raskt. Her jeg sitter er vi tre stk som bruker samme tilkobling, to av oss laster ned musikk (spotify offline playlists) til feri1, og merker ingenting på hastigheten ved lasting av sider. Hvertfall ikke forumet og VG. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Livet handler om å la idiotene stå i regnet. Og russiske breakbeats. np: Run!! (Club Version) by Newtone from No Copyrights. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Speedtest ga 0.6 / 0.14 rett utenfor Holmestrand, men det kan umulig stemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Helvete, jeg klarte å ødelegge pennet til tabletmaskina.. jaja, ny koster "bare" 500,- uten frakt, må sjekke om ikke ebay har noe billigere.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Livet handler ikke om å søke ly fra regnskurene, Smurf, men å danse i de. Jævlig positiv du var i dag da. Har du vært og knasket lala-piller igjen? Tsk. Neida, jeg blir bare til en av de lykkelige idiotene som er lykkelig for alt innimellom. Det går nok snart over. Kanskje Eivind sniker inn no piller i maten? Samt at jeg elsker det utsagnet, for det er så deilig å danse i regnet når man er full :---D "Jeg liker'n best stiv, jeg!" Herregud, jeg må lære meg å tenke før jeg snakker. Jaja, kunden lo nå i hvert fall godt. Endret 2. oktober 2009 av WheelMan Merget dobbelpost Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 "Jeg liker'n best stiv, jeg!"Herregud, jeg må lære meg å tenke før jeg snakker. Jaja, kunden lo nå i hvert fall godt. Man må jo være ærlig.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hva er vel bedre hardt enn mykt? Is. Jeg dreper meg selv. Endret 2. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tsk. Neida, jeg blir bare til en av de lykkelige idiotene som er lykkelig for alt innimellom. Det går nok snart over. Kanskje Eivind sniker inn no piller i maten? Samt at jeg elsker det utsagnet, for det er så deilig å danse i regnet når man er full :---DMan trenger da ikke være full for å danse i regnet. Jeg dreper meg selv.Bruk piller. Skytevåpen og kniver blir så grisete. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kanskje Eivind sniker inn no piller i maten? Busted Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Flere som har opplevd dette her? Har opplevd det flere ganger i dag. Har ikke gitt bort passordet mitt til noen og jeg er den eneste pc-en på nettverket hjemme nå. Endret 2. oktober 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Messenger på mobil? logger inn automatisk. Det eller noen med gammel msn programm (kan ikke være flere pålogget på de gamle versjonene) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Messenger på mobil? logger inn automatisk. Det eller noen med gammel msn programm (kan ikke være flere pålogget på de gamle versjonene) Ja, det var sant det. Slo på mobilen min og da logger den seg automatisk på msn og det hadde ikke jeg sett og den har vært på i hele dag xD Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg dreper meg selv.Bruk piller. Skytevåpen og kniver blir så grisete. Mhm, når jeg skal ta livet mitt en vakker dag, skal jeg gjøre det litt mer spekulært enn bare et tau og en løkke f.eks. Har ikke funnet ut hvordan enda da Faen! De spiller Rybak nede Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg dreper meg selv.Bruk piller. Skytevåpen og kniver blir så grisete. Mhm, når jeg skal ta livet mitt en vakker dag, skal jeg gjøre det litt mer spekulært enn bare et tau og en løkke f.eks. Har ikke funnet ut hvordan enda da Faen! De spiller Rybak nede Hvor mange ganger blir jeg nødt til å reklamere for pianostrengmetoden? Endret 2. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bergene melk var utrolig godt! Anbefales! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Why do programmers always mix up Halloween and Christmas? Because Oct 31 equals Dec 25 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor mange ganger blir jeg nødt til å reklamere for pianostrengmetoden? And a record 45,098 people have killed themselves after witnessing a piano-wire suicide. What a coincidence! Jeg vil ikke dra andre med i "fallet" da, men utrolig genial måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg