H3N Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 kom meg på trening igjen for første gang på 2 uker.. stolt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmm, rapporter er skrevet ferdige og sendt, det har slutta å regne og teknisk sett kan jeg bare dra hjem nå, men siden jeg er lat, drøyer jeg den til i alle fall fire Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 ugh hjernen min stopper helt opp her. nå finner jeg plutselig ingenting av hva jeg trenger i maya fordi jeg ikke husker hvor noen ting ligger too much in one day Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Nei. Kjøp sprit og horer istedet. Og gjem pengeboka di. Endret 2. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 God ettermiddag folkens Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjøpe PS3, ja/nei?Vanskelig spørsmål. Hvordan er din finansielle situasjon? For å ta en velinformert avgjørelse så trenger jeg kontoutskrift fra deg for de tre siste år, kopi av eventuelle gjeldsbrev, eiendomsbevis samt en skriftlig redegjørelse fra din arbeidsgiver som avklarer din fremtidige arbeidsituasjon det neste året. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, send pengene til meg så skal jeg ta valget for deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Faen ta tregt nett Kan jo faen ikke streame spotilol engang Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jobb er kje-de-lig. Snartrt er ferien over og. Ikke helt soikker på om jeg gleder meg til skolen starter eller ikke. Og ja, forresten. Backspace funker ikke. \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Da har jeg lest ut tråden jeg drev og leste, så får jeg heller ta å komme meg hjem nå som det er oppholds Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jobb er kje-de-lig. Snartrt er ferien over og. Ikke helt soikker på om jeg gleder meg til skolen starter eller ikke. Og ja, forresten. Backspace funker ikke. \o/ For min del har jeg vært syk hele den langhelga som er "høstferien" min.. forhåpentligvis er jeg ikke syk til neste uka, har langhelg da også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Livet handler ikke om å søke ly fra regnskurene, Smurf, men å danse i de. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Livet handler om å la idiotene stå i regnet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Livet handler ikke om å søke ly fra regnskurene, Smurf, men å danse i de. Jævlig positiv du var i dag da. Har du vært og knasket lala-piller igjen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hu er på jobb :| Jeg tror det er værre enn la-la-la piller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 "The meaning of life is to give life meaning". Det er alt som er nødvendig å si om den saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg