Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Rasch: Din bæsj. Espen: Lett, om jeg får for meg at jeg drar nedover. x) Så: Er det noen her som aner hvor fantastisk, j*vlig irriterende en samtale på russisk er som bakgrunnstøy? Noen som aner hvordan det er å ha den voksende drapslysten i seg? Bare ville drepe og utrydde hele språket? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Majones finnes ikke godt for fem flate øre. Yuck! Vel, så er jo ikke du akkurat en stor ressurs innen mat, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det noen her som aner hvor fantastisk, j*vlig irriterende en samtale på russisk er som bakgrunnstøy? Noen som aner hvordan det er å ha den voksende drapslysten i seg? Bare ville drepe og utrydde hele språket?Tøv og tull. Russisk er faktisk et veldig pent språk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Nei, jeg elsker russisk ^^ Jeg muter ofte musikken når russertøsene på raden foran meg begynner å preike bare for å smuglytte til samtalene deres. Forstår ikke en døyt, men liker å høre på ^^ edit: Skarstad, hva vet du om det? Bare fordi jeg ikke liker fisk, taco, kebab, majones og sopp? Skremmende mye annen mat der ute i verden som jeg elsker. Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Rasch: Din bæsj. Espen: Lett, om jeg får for meg at jeg drar nedover. x) Så: Er det noen her som aner hvor fantastisk, j*vlig irriterende en samtale på russisk er som bakgrunnstøy? Noen som aner hvordan det er å ha den voksende drapslysten i seg? Bare ville drepe og utrydde hele språket? Russisk? Russisk er et kult språk! Det er litt som Tysk, et slags moderne røverspråk. Modifisering: orddeling. Endret 30. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Espen: Lett, om jeg får for meg at jeg drar nedover. x) har øl, sprit, og likør... så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dere er -syke-! SYKE sier jeg! Kult språk = Dansk. Nydelig språk. Men russisk?! Mer masete kjerringspråk skal man lete lenge etter. To kjerringer utenfor rommet mitt klarer å høres ut som 20 kjerringer utenfor rommet mitt så snart de slår over til russisk. -.- Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dere er -syke-! SYKE sier jeg! Kult språk = Dansk. Nydelig språk. Men russisk?! Mer masete kjerringspråk skal man lete lenge etter. To kjerringer utenfor rommet mitt klarer å høres ut som 20 kjerringer utenfor rommet mitt så snart de slår over til russisk. -.- Russeran e kommet! Har du sett den store flommen? Ruskij ruskij ruskij ruskij! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har vondt i halsen. Er dere friske? Fysisk, ikke mentalt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har vondt i halsen. Er dere friske? Fysisk, ikke mentalt. joda... frisk og rask... tror jeg... mentalt ville du ikke vite sa du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 edit: Skarstad, hva vet du om det?Bare fordi jeg ikke liker fisk, taco, kebab, majones og sopp? Skremmende mye annen mat der ute i verden som jeg elsker. Grunn nok det. I tillegg ser du til å ha rare spiseprosjekter på gang stadig vekk, gjerne slike som involverer å ikke spise noe. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kexxy: Ikke si at du ikke liker majones? Liker majones, men ikke på pupper Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kult språk = Dansk. Nydelig språk. Dansk er jo noe av det styggeste det er jo! høres ut som noen har stappet en potet ned i halsen, og startet og prate... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Stikker ut, snakkes om en time forumvenner! Nosterovja. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dansk er jo noe av det styggeste det er jo! høres ut som noen har stappet en potet ned i halsen, og startet og prate... Neeeei! Dansk er ett nydelig, mykt, erotisk språk. Og det høres da slett ikke ut som om noen har stappet en potet ned i halsen på dem. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kult språk = Dansk. Nydelig språk.*riste på hodet*Tror du trenger om å skjekke øra dine Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dansk er jo noe av det styggeste det er jo! høres ut som noen har stappet en potet ned i halsen, og startet og prate... ååååå kamelåså Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Neeeei!Dansk er ett nydelig, mykt, erotisk språk. Og det høres da slett ikke ut som om noen har stappet en potet ned i halsen på dem. x) ordene hanger jo faktisk sammen når de prater, og det høres ut som de prøver og stanse oppkast eller noe mens de prater... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 joda... frisk og rask... tror jeg... mentalt ville du ikke vite sa du? Nei, det sier seg liksom selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 edit: Skarstad, hva vet du om det?Bare fordi jeg ikke liker fisk, taco, kebab, majones og sopp? Skremmende mye annen mat der ute i verden som jeg elsker. Grunn nok det. I tillegg ser du til å ha rare spiseprosjekter på gang stadig vekk, gjerne slike som involverer å ikke spise noe. De spiseprosjektene er mentale problemer. Det er ikke noe jeg ønsker selv, men får til tider mentale sperrer mot å spise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg