Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hele tiden mens jeg leste tenkte jeg "Hva i helvete står FML for?" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hele tiden mens jeg leste tenkte jeg "Hva i helvete står FML for?" http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fml? Eller what? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lolzor i laff'd. MLIA er ofte morsommere enn FML, btw. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kveldsmat anyone? Da var det å legge seg, opp kl. 10, jobb kl 11 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvis det er fredag i morra så har en friiiii Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I morgen er det nok lørdag... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 En liten pris nå så er det straks soving tenker jeg. Må gå gjennom bildene som etteretningstjenesten min har tatt av b-real også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jaja, jobber nå på lørdag også, så har lite å si. Hadde man bare fått den fu** hentelappen på pakken dagen før den kom til postkontoret (vet den kommer i morra) så kunne jeg faktisk fått hentet den før jobb i morra. Men neida, den må jo selvfølgelig komme med postbudet tre timer etter jeg har startet på jobb, og lørdag jobber jeg også og overlapper åpningstidene deres med 3 timer tror jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 En liten pris nå så er det straks soving tenker jeg. Må gå gjennom bildene som etteretningstjenesten min har tatt av b-real også. WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! All the crazy shit jeg har gjort i dag.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har dere ikke lagt dere enda? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ferie snart over.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) hysj da... ikke si sånnt Endret 2. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ferie? Vær glad dere har ferie i det heletatt, ungfolene mine God natt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Haha noen som må tilig på jobb i mårra her ? xD Uff da.. det er da jeg pleier og si " vekk meg i mårra når du kommer hjem fra jobb da" hehe Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå skal det soves. Sov godt, gullunger. Og fredrik. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ahh ferdig med trinn 2 på førerkortet. Et skritt nermere førerkortet på bil Er det sånn at man bør søke om førerkort så tidlig som mulig? Jepp. Om du ikke har tatt trafikalt grunnkurs enda så fyller du ut den under kurset. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mangler vell bare og ta en time eller to med kjøreskolen så er jeg ferdig med trinn to No stress, kan bilen bedre en petter solberg og har enda under et år igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg