Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jepp, man kan faktisk ha det 4 ganger så morsomt: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Men det er jo ikke morsomt med én, hvordan kan tre til gjøre det mer morsomt? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Men det er jo ikke morsomt med én, hvordan kan tre til gjøre det mer morsomt? Alle syns jo det. Det er vertfall det jeg får høre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Men det er jo ikke morsomt med én, hvordan kan tre til gjøre det mer morsomt? ba-tysssh Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg spør meg akkurat det samme Bazukh... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Men det er jo ikke morsomt med én, hvordan kan tre til gjøre det mer morsomt? Alle syns jo det. Det er vertfall det jeg får høre. Ja, man er visst hjerteløs dersom man ikke syns babylatter er morsomt. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg syns ikke babyer er noe særlig morsomt eller fint i det hele tatt. Etter å ha sagt det blir jeg alltid fortalt at barn, det er noe alle skal få og jeg forandrer 100% sikkert mening når jeg får noen år på baken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man er hjerteløs hvis man ikke synes synd på Britney Spears også, visstnok. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Finnes mange stygge babyer der ute. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Alle babyer er stygge. De ser bare rare ut. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Finnes mange stygge babyer der ute. Jeg har sett noen som er litt søte. Men de er aller mest ganske skumle og rare. Litt som utenomjordiske skapninger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vokser seg til og da blir det SÅ mye mer spennende og de blir DÅ DØTE ALTDÅ! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man er hjerteløs hvis man ikke synes synd på Britney Spears også, visstnok. Synes synd på Britney o.0 Dama har hatt allverdens penger og muligheter til å få livet på rett kjør, hu er jo patetisk. White trash bare med et par ekstra nuller på konton. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Synes det ser ut som om de har ligget inne i noe vått i 8-9 måneder. Vokser seg til og da blir det SÅ mye mer spennende og de blir DÅ DØTE ALTDÅ! Duuu er døøøøt daaa! *tickle* Faen, må slutte med sånt som det der snart. Endret 1. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man er hjerteløs hvis man ikke synes synd på Britney Spears også, visstnok. Synes synd på Britney o.0 Dama har hatt allverdens penger og muligheter til å få livet på rett kjør, hu er jo patetisk. White trash bare med et par ekstra nuller på konton. Men vi får heldigvis en veldig god maisavling av henne. One day Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man er hjerteløs hvis man ikke synes synd på Britney Spears også, visstnok. Synes synd på Britney o.0 Dama har hatt allverdens penger og muligheter til å få livet på rett kjør, hu er jo patetisk. White trash bare med et par ekstra nuller på konton. Ey, det er fort gjort å miste undertøyet før man går ut av limoen, ok? Det er en feil alle kan gjøre. Leave Britney alone Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Æsj, lol. Kvalmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg