Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Meh, dagens barne-tv suger. Spesielt "drømmehagen" må være lagd av voksne med downs.

Det jeg finner morsomt er at hver eneste generasjon alltid whiner om at barnetv var så mye bedre før.

Spør de som ser på barnetv nå om ca. 20 år, og de vil synes at barnetv var best når de så på det.

Lenke til kommentar

2girl1cup har blitt paysite så man kan ikke spamme linken til folk lengre :(

Alle generasjoner syns alt var bedre før. Det er fordi vi linker det mot tiden vi var mest lykkelig i livet, altså når vi var små og nysgjerrige på alt og lærte noe nytt hele tiden, og ikke måtte tenke på å lage mat, vaske huset, betale regninger, slite på jobb 8 timer om dagen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Alle generasjoner syns alt var bedre før. Det er fordi vi linker det mot tiden vi var mest lykkelig i livet, altså når vi var små og nysgjerrige på alt og lærte noe nytt hele tiden.
Sant så sant.

Det var da enda godt Lars! Nå ble jeg glad, for jeg ble så livredd.

Meh, dagens barne-tv suger. Spesielt "drømmehagen" må være lagd av voksne som har tatt LSD.

:dremel:

Og du har tatt en god titt på barnetv som var laget for mange år siden? Pompel og pilt for eksempel? Ånei du...tror du skal ta litt mer titt før du kommer med slik påstander.

Lenke til kommentar
Haha. Apropo barnetv laget av voksne mennesker som har tatt LSD. Noen som husker Gullars?
Med gru. Har fått høre "Gullaaaaars" på dårlig etterlignet bergensk gjennom hele skoletiden. :thumbdown:

Mekrlig nok så digga jeg det når jeg var liten. Spesielt han Indigo eller hva nå han het.

Og "To hus tett i tett". Det var også teh shit. Og "Vi på saltkråkan".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...