L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Funfact: Nå er det 4 år, 7 måneder, 6 dager, 10 minutter og 40 sekunder til MS vil trekke støtten til IE6Artig,noen lag en countdown.Allerede gjort. http://www.ie6death.com/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det var da enda godt Lars! Nå ble jeg glad, for jeg ble så livredd. Meh, dagens barne-tv suger. Spesielt "drømmehagen" må være lagd av voksne med downs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Meh, dagens barne-tv suger. Spesielt "drømmehagen" må være lagd av voksne med downs. Det jeg finner morsomt er at hver eneste generasjon alltid whiner om at barnetv var så mye bedre før. Spør de som ser på barnetv nå om ca. 20 år, og de vil synes at barnetv var best når de så på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) 2girl1cup har blitt paysite så man kan ikke spamme linken til folk lengre Alle generasjoner syns alt var bedre før. Det er fordi vi linker det mot tiden vi var mest lykkelig i livet, altså når vi var små og nysgjerrige på alt og lærte noe nytt hele tiden, og ikke måtte tenke på å lage mat, vaske huset, betale regninger, slite på jobb 8 timer om dagen. Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det var da enda godt Lars! Nå ble jeg glad, for jeg ble så livredd. Meh, dagens barne-tv suger. Spesielt "drømmehagen" må være lagd av voksne som har tatt LSD. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da var det natta med Dire straits og mark knopfler musikk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 2girl1cup har blitt paysite så man kan ikke spamme linken til folk lengre Jeg er skuffet, det skjedde for et år siden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 2girl1cup har blitt paysite så man kan ikke spamme linken til folk lengre Å nei! Søren å. Og jeg som ikke har tatt sikkerhetskopi. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Haha. Apropo barnetv laget av voksne mennesker som har tatt LSD. Noen som husker Gullars? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Alle generasjoner syns alt var bedre før. Det er fordi vi linker det mot tiden vi var mest lykkelig i livet, altså når vi var små og nysgjerrige på alt og lærte noe nytt hele tiden.Sant så sant. Det var da enda godt Lars! Nå ble jeg glad, for jeg ble så livredd. Meh, dagens barne-tv suger. Spesielt "drømmehagen" må være lagd av voksne som har tatt LSD. Og du har tatt en god titt på barnetv som var laget for mange år siden? Pompel og pilt for eksempel? Ånei du...tror du skal ta litt mer titt før du kommer med slik påstander. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 What? Jeg som ikke har sett filmen enda Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da stikker jeg og legger meg... Natta folkens! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Haha. Apropo barnetv laget av voksne mennesker som har tatt LSD. Noen som husker Gullars?Med gru. Har fått høre "Gullaaaaars" på dårlig etterlignet bergensk gjennom hele skoletiden. Mekrlig nok så digga jeg det når jeg var liten. Spesielt han Indigo eller hva nå han het. Og "To hus tett i tett". Det var også teh shit. Og "Vi på saltkråkan". Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 God natt MW. "Huset med det rare i" was the shit da jeg var ung. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Barneavdelingen på NRK gikk på mange tunge stoffer på 70 og 80-tallet. På 7:00 kommer en av Halvdan's feteste hits btw. Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gullas rømmer er så jævlig far out. Jeg syns alltid at "Vi på saltkråkan" var drit kjedelig. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Denne videoen burde forklare en del: Fatter ikke at dette kom på lufta. Det er jo totalt amatørmessig. Virker ikke akkurat som om han var forberedt. Men, hvem bryr seg? Var jo bare unger som skulle se på... Endret 1. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Barneavdelingen på NRK gikk på mange tunge stoffer på 70 og 80-tallet. [yotube]WCHc1G7vdNg[/yotube] På 7:00 kommer en av Halvdan's feteste hits btw. Haha! Hadde helt glemt Labbetuss! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gullas rømmer er så jævlig far out. Jeg syns alltid at "Vi på saltkråkan" var drit kjedelig. Egg og rømme... EG MÅ RØMME Eller noe sånt^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg