Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Burde jeg rett og slett bytte batterier neste gang? Anbefaler du et merke? Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Den er grei. Takk for alle svar. Glad i deg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Burde jeg rett og slett bytte batterier neste gang? Anbefaler du et merke? IKEA-batteriene er visst jævlig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har hørt Duracell er det beste med tanke på seksuell nytelse, er ihvertfall det som er "word on the street" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Burde jeg rett og slett bytte batterier neste gang? Anbefaler du et merke?Ute etter litt spenning i sexlivet? Da kan jeg anbefale å kjøpe battericeller i løsvekt og sette sammen selv. På den måten kan du fort komme opp i både 12 og 18 volt på ca samme fysiske volumet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har hørt Duracell er det beste med tanke på seksuell nytelse, er ihvertfall det som er "word on the street" I Ski? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Den er grei. Takk for alle svar. Glad i deg.Skulle det være noe mer så er det bare å spørre om alt mellom himmel og jord. Til sammen så vet jeg og broren min absolutt alt i hele verden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Doktor Lars! Jeg lurer på hva det klissete nesten hvite vesken som kom ut av tissen da jeg tok skinnet opp og ned noen ganger er for noe? Jeg kjente en litt god følelse først, men virker skummelt. Hva er det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Doktor Lars! Jeg lurer på hva det klissete nesten hvite vesken som kom ut av tissen da jeg tok skinnet opp og ned noen ganger er for noe? Jeg kjente en litt god følelse først, men virker skummelt. Hva er det? Smegma Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Smegma høres skummelt ut, er vell ikke magda? Men det kom så masse, hvor er du doktor Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Doktor Lars! Jeg lurer på hva det klissete nesten hvite vesken som kom ut av tissen da jeg tok skinnet opp og ned noen ganger er for noe? Jeg kjente en litt god følelse først, men virker skummelt. Hva er det? Denne videoen burde forklare en del: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bør jeg fortsette? Ja, men la de heller fullføre helt neste gang, ikke hoppe av i svingen. Det er bare godt for prostata å få litt smøreolje. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror jeg har klart å ødelegge ene armen nå ved å sitte for mye forran PCen. Fuck yes! Du skal bare gi beng i "betennelsesdempende" piller når du har musearm/tendinitt. Støttebandasje er imidlertid sikkert OK. Hva gjelder legetime; det er fint lite man får gjort med slikt utover å hvile armen. Og det er slett ikke merkelig at du fikk dette til tross å ha "knapt vært på pcen på 48 timer" - det tar flere år å bygge opp slike belastningsskader, de kommer ikke uten videre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Den er grei. Bør jeg kanskje bite litt også? ^^ Nei, får finne varmelakenet mitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Vi må få trond-viggo tilbake på barne-tv. En hel generasjon er jo skadet av hans psykedeliske underlivs-avhandlinger. Også når han forteller om kviser, og tråkker på store gule klumper det kommer guffe ut av.. Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 For å ikke snakke om de som blir skada av det som går i barne-tv nå for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Den er grei. Bør jeg kanskje bite litt også? ^^ Nei, får finne varmelakenet mitt. Biting er høyst nødvendig for optimal nytelse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vi må få trond-viggo tilbake på barne-tv. En hel generasjon er jo skadet av hans psykedeliske underlivs-avhandlinger.Også når han forteller om kviser, og tråkker på store gule klumper det kommer guffe ut av.. Dagens generasjon har 4chan og 2girls1cup. Trond Viggo kan ikke konkurerre med det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Funfact: Nå er det 4 år, 7 måneder, 6 dager, 10 minutter og 40 sekunder til MS vil trekke støtten til IE6Artig,noen lag en countdown.Kjære doktor Lars. Jeg har prikker i underlivet. De eneste jeg har hatt seksuell kontakt med er fredrik og b-real. Begge disse hoppet av i svingen. Hva er galt, bortsett fra den seksuelle kontakten med disse to? Bør jeg fortsette? Jeg lo XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har hørt Duracell er det beste med tanke på seksuell nytelse, er ihvertfall det som er "word on the street" I Ski? Nei, i Drøbak. Finnes nok av folk med..la oss kalle det.. tvilsom seksualitet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg