Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjorde du i Japan? Straks noen nevner landet blir jeg interessert :p

Jeg og en kamerat var i Tokyo.

Vi gikk rundt i byen og kikka i butikker (mest spillbutikker ^^), var i Edo-Tokyo museum, Ueno Park, Yoyogi Park, Meiji Shrine og mange andre plasser. Vi var vel ute 12 timer hver dag for å få med oss mest mulig, for så å slappe av på hotellrommet med japansk tv og Pocky! :grin:

Lenke til kommentar

Da går det til helvete på jobb. For der har de enda IE6 på 300 PC'r. Har hørt snakk om et "prosjekt for å oppgradere til Vista"..Men det skal jo først allokeres penger til å kjøpe så mange lisenser, så det blir HVERTFALL ikke før neste år sa IT-gutta.

Har sendt den "Your browser is too old" meldinga noen ganger på mail bare for å plage dem :)

Da får jeg stort sett svar at de ikke kan gjøre noe med det enda pga det koster masse penger. Vi har ikke adminstrator rettigheter så vi får lagt inn egen nettleser på maskinene heller, og de fleste er såkalte "tynne klienter" som ikke har egen harddisk.

En løsning er å legge firefox e.l. på en USB-pinne og kjøre det derfra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har du USB-port tilgjengelig på tynnklientene da? Firefox-portable er veldig kjekt.

Eller er det slik som hos jobben til fattern, at alle exe-filer slettet når man setter inn en USB-dings?

edit: Fikk i grunn svar når du redigerte.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Her ligger smerten i albuen, det å strekke armen helt ut gjør alt for vondt.

Og hele armen føles generelt sett sliten.

Jaja, får ta meg en tur til lege om det ikke blir bedre i morgen.

Det ironiske er at jeg såvidt har vært foran maskina de siste 48 timene.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Her ligger smerten i albuen, det å strekke armen helt ut gjør alt for vondt.

Og hele armen føles generelt sett sliten.

Jaja, får ta meg en tur til lege om det ikke blir bedre i morgen.

Ta to ibux og to paracet og legg på en støttebandasje. Husk å være forsiktig med paracet om du har/har hatt/mistenker leverproblemer og vær forsiktig med ibux om du har astma eller har hatt magesår e.l.

Når du legger støttebandasjen så skal du klare å legge en finger under. Hvis handa di blir kald er det for stramt. La støttebandasjen være på til du legger deg. Det kan være greit å ta den av før man køyer.

edit: Værsågodneste!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg pleier å stappe en sixpack AAA-batterier nedi tissehullet når jeg onanerer, men de siste dagene har det gjort så vondt når jeg tisser. Er det normalt, dr. Lars?
Ja.

Kjære doktor Lars.

Jeg har prikker i underlivet. De eneste jeg har hatt seksuell kontakt med er fredrik og b-real. Begge disse hoppet av i svingen. Hva er galt, bortsett fra den seksuelle kontakten med disse to?

Vel... Det er mye som er galt. Narkotikapolitikken her til landet er et eksempel på ting som er galt.

Bør jeg fortsette?
Nei. Jeg vet dama til B-real har så god peil på seriemordere at å fortsette den seksuelle kontakten med han ville være å sette livet ditt i fare.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...