Latias Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ellers går jeg på folkehøgskole som er helt fantastisk! 10 timer Aikido i uka Så kult da! PS. Hva er Aikido? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ellers går jeg på folkehøgskole som er helt fantastisk! 10 timer Aikido i uka Ah, da husket jeg rett. Fornøyd med turen? Bra du har funnet noe du liker. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ellers går jeg på folkehøgskole som er helt fantastisk! 10 timer Aikido i uka Så kult da! PS. Hva er Aikido? Aikido er en japansk kampkunst Ellers går jeg på folkehøgskole som er helt fantastisk! 10 timer Aikido i uka Ah, da husket jeg rett. Fornøyd med turen? Ja, veldig fornøyd! Det var en opplevelse jeg vil huske. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva gjorde du i Japan? Straks noen nevner landet blir jeg interessert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Stephen Segal er Aikido trener. Det sier jo sitt om hvor awesome det er. Også kan man dra på t-banen og stå tett inntil skolejenter i miniskjørt. Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva gjorde du i Japan? Straks noen nevner landet blir jeg interessert Jeg og en kamerat var i Tokyo. Vi gikk rundt i byen og kikka i butikker (mest spillbutikker ^^), var i Edo-Tokyo museum, Ueno Park, Yoyogi Park, Meiji Shrine og mange andre plasser. Vi var vel ute 12 timer hver dag for å få med oss mest mulig, for så å slappe av på hotellrommet med japansk tv og Pocky! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Din jævla heldiggris En dag skal jeg reise til Tokyo selv. Vurderte faktisk å flytte dit, men det ble vel litt vel urealistisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Funfact: Nå er det 4 år, 7 måneder, 6 dager, 10 minutter og 40 sekunder til MS vil trekke støtten til IE6 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Stephen Segal er Aikido trener. Det sier jo sitt om hvor awesome det er. Også kan man dra på t-banen og stå tett inntil skolejenter i miniskjørt. SPEAKING OF WHICH ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Funfact: Nå er det 4 år, 7 måneder, 6 dager, 10 minutter og 40 sekunder til MS vil trekke støtten til IE6 Gøy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Da går det til helvete på jobb. For der har de enda IE6 på 300 PC'r. Har hørt snakk om et "prosjekt for å oppgradere til Vista"..Men det skal jo først allokeres penger til å kjøpe så mange lisenser, så det blir HVERTFALL ikke før neste år sa IT-gutta. Har sendt den "Your browser is too old" meldinga noen ganger på mail bare for å plage dem Da får jeg stort sett svar at de ikke kan gjøre noe med det enda pga det koster masse penger. Vi har ikke adminstrator rettigheter så vi får lagt inn egen nettleser på maskinene heller, og de fleste er såkalte "tynne klienter" som ikke har egen harddisk. En løsning er å legge firefox e.l. på en USB-pinne og kjøre det derfra. Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Har du USB-port tilgjengelig på tynnklientene da? Firefox-portable er veldig kjekt. Eller er det slik som hos jobben til fattern, at alle exe-filer slettet når man setter inn en USB-dings? edit: Fikk i grunn svar når du redigerte. Endret 1. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei det funker med firefox på usb. Men det går så treeeeeeeegt...venter nesten 1 minutt på å få starta det, så man ender med å bare kjøre IE6 likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror jeg har klart å ødelegge ene armen nå ved å sitte for mye forran PCen. Fuck yes! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Neiiiiida det går fort over..får vondt i underarmen innimellom, da hopper jeg over i sofaen og blar litt på TV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Her ligger smerten i albuen, det å strekke armen helt ut gjør alt for vondt. Og hele armen føles generelt sett sliten. Jaja, får ta meg en tur til lege om det ikke blir bedre i morgen. Det ironiske er at jeg såvidt har vært foran maskina de siste 48 timene. Endret 1. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Her ligger smerten i albuen, det å strekke armen helt ut gjør alt for vondt.Og hele armen føles generelt sett sliten. Jaja, får ta meg en tur til lege om det ikke blir bedre i morgen. Ta to ibux og to paracet og legg på en støttebandasje. Husk å være forsiktig med paracet om du har/har hatt/mistenker leverproblemer og vær forsiktig med ibux om du har astma eller har hatt magesår e.l. Når du legger støttebandasjen så skal du klare å legge en finger under. Hvis handa di blir kald er det for stramt. La støttebandasjen være på til du legger deg. Det kan være greit å ta den av før man køyer. edit: Værsågodneste! Endret 1. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg pleier å stappe en sixpack AAA-batterier nedi tissehullet når jeg onanerer, men de siste dagene har det gjort så vondt når jeg tisser. Er det normalt, dr. Lars? Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Kjære doktor Lars. Jeg har prikker i underlivet. De eneste jeg har hatt seksuell kontakt med er fredrik og b-real. Begge disse hoppet av i svingen. Hva er galt, bortsett fra den seksuelle kontakten med disse to? Bør jeg fortsette? Endret 1. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg pleier å stappe en sixpack AAA-batterier nedi tissehullet når jeg onanerer, men de siste dagene har det gjort så vondt når jeg tisser. Er det normalt, dr. Lars?Ja. Kjære doktor Lars. Jeg har prikker i underlivet. De eneste jeg har hatt seksuell kontakt med er fredrik og b-real. Begge disse hoppet av i svingen. Hva er galt, bortsett fra den seksuelle kontakten med disse to? Vel... Det er mye som er galt. Narkotikapolitikken her til landet er et eksempel på ting som er galt. Bør jeg fortsette?Nei. Jeg vet dama til B-real har så god peil på seriemordere at å fortsette den seksuelle kontakten med han ville være å sette livet ditt i fare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg