VarCon Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hehe er jeg den første da? ^^ Ikke den første her på forumet afaik. (Tror jeg ) hehe får håpe ikke det ^^ Hvordan vet vi at du er jente da? "Jente16" pleier som regel å være eldre pedoer eller kåte fjortisser. Møte meg på msn? Hehe neida Gir ikke hotmail addressen min på forum (ikke vondt ment til dere normale forumbrukere ) PM da? Jeg er normal Endret 1. oktober 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Mmm, Quote-pyramide er så pent å se på... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Møte meg på msn? Hehe neida Gir ikke hotmail addressen min på forum (ikke vondt ment til dere normale forumbrukere ) Damn :/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe neida Gir ikke hotmail addressen min på forum (ikke vondt ment til dere normale forumbrukere ) Farlige sånne forum.. Kan ende opp med en hel hau kåte gutter på msn. Og hvis du går på forumtreff kanskje du ender opp med en kjæreste også. Mmm, Quote-pyramide er så pent å se på... Ja, ikke sant. Mye hardt arbeid lagt i slike pyramider. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei du er en tidligere utestengt bruker som egentlig ikke fortjener oppmerksomhet og burde vel egentlig gå under denne kategorien: Ser ikke slik ut... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei du er en tidligere utestengt bruker som egentlig ikke fortjener oppmerksomhet og burde vel egentlig gå under denne kategorien: Ser ikke slik ut... Who knows? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er åpen for alle 16 årige jenter på msn.. høhø.... 16 selv da.. Lenke til kommentar
Jente16 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Møte meg på msn? Hehe neida Gir ikke hotmail addressen min på forum (ikke vondt ment til dere normale forumbrukere ) Damn :/ Hehe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oj, jeg ser vi har fått en jente her, tøft. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Møte meg på msn? Hehe neida Gir ikke hotmail addressen min på forum (ikke vondt ment til dere normale forumbrukere ) Damn :/ Hehe Men hvor kommer du fra ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oj, jeg ser vi har fått en jente her, tøft. Du er for ung.. back off.. XD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette er morsomt å se på. Alle de unge guttene går bananas over et "jente16"-nick. Så komisk og trist. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Enig med deg, Slimda. *ordne popkorn* Endret 1. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Også enig med Slimda. *spille GTA* Lenke til kommentar
Jente16 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Møte meg på msn? Hehe neida Gir ikke hotmail addressen min på forum (ikke vondt ment til dere normale forumbrukere ) Damn :/ Hehe Men hvor kommer du fra ? Er fra Molde Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette er morsomt å se på. Alle de unge guttene går bananas over et "jente16"-nick. Så komisk og trist. Du klager jo over alt KLIKK Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Halloen jente 16 ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er sikkert en mann på over 50 med hår på ryggen Quackery Lenke til kommentar
Jente16 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei hei Men nå må jeg gå folkens så snakkes i morgen BTW siste dag før høstferie i morgen :D Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Shh, la han finne det ut selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg