Daniel Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bare meg som blir litt dårlig av å se på denne siden? http://katjakure.com/ Hva betyr det at 'Privacy Policy' står i anførselstegn? ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 For å svare på spm. her skjer tv, fysikk og ingenting. Hei Ballus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 birilbassen, nei, ei i klassen satt og så på sida i timen på skolen i dag og ble så sjokkert over hvor horribelt det var at hu falt av stolen Haha...bortforklaringe *riste på hodet* Lenke til kommentar
Jente16 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe er jeg den første da? ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei Ballus yo. jeg har lekt litt real life og glemt ut passordet mitt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe er jeg den første da? ^^ Ja. Nei. Jeg er også jente. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hehe er jeg den første da? ^^ Ikke den første her på forumet afaik. (Tror jeg ) Endret 1. oktober 2009 av Mondania Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei Ballus yo. jeg har lekt litt real life og glemt ut passordet mitt. hahahah. Det har ikke jeg Altså, litt real life da. Men husker fortsatt passordet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei du er en tidligere utestengt bruker som egentlig ikke fortjener oppmerksomhet og burde vel egentlig gå under denne kategorien: DNFTT Lenke til kommentar
Jente16 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe er jeg den første da? ^^ Ikke den første her på forumet afaik. (Tror jeg ) hehe får håpe ikke det ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bare meg som blir litt dårlig av å se på denne siden? http://katjakure.com/ Hva betyr det at 'Privacy Policy' står i anførselstegn? ^^ Jeg aner ikke, jeg fikk linken, så en gang på sida, ble uvel og linka den her. birilbassen, nei, ei i klassen satt og så på sida i timen på skolen i dag og ble så sjokkert over hvor horribelt det var at hu falt av stolen Haha...bortforklaringe *riste på hodet* Venta ikke annet fra deg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 hahahah. Det har ikke jeg Altså, litt real life da. Men husker fortsatt passordet. vel, jeg kom på det til slutt. woho. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 hahahah. Det har ikke jeg Altså, litt real life da. Men husker fortsatt passordet. vel, jeg kom på det til slutt. woho. Good. Noen ganger strekker ikke real life helt til. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe er jeg den første da? ^^ Ikke den første her på forumet afaik. (Tror jeg ) hehe får håpe ikke det ^^ Hvordan vet vi at du er jente da? "Jente16" pleier som regel å være eldre pedoer eller kåte fjortisser. Lenke til kommentar
Jente16 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 hahahah. Det har ikke jeg Altså, litt real life da. Men husker fortsatt passordet. vel, jeg kom på det til slutt. woho. Good. Noen ganger strekker ikke real life helt til. Hehe Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hadde glemt å lukke vinduet her, så da jeg kom hjem var det liek 13 grader i stua. Begynner å få igjen varmen nå da. Yaaay. Altså, vinduet på veggen. Edit: Ikke quote bilder, Jente16. Endret 1. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pusen er på vei inn i mikrobølgovnen... Lenke til kommentar
Jente16 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe er jeg den første da? ^^ Ikke den første her på forumet afaik. (Tror jeg ) hehe får håpe ikke det ^^ Hvordan vet vi at du er jente da? "Jente16" pleier som regel å være eldre pedoer eller kåte fjortisser. Møte meg på msn? Hehe neida Gir ikke hotmail addressen min på forum (ikke vondt ment til dere normale forumbrukere ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Real life funker jo fint. Greit å sjekke innom her også av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg