Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror jeg drar til ålesund i neste uke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fantastisk musikk og fantasiske mennesker. Synthpop ruler. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror jeg drar til ålesund i neste uke Å? Fortell Er forresten ikke noe særlig i Ålesund anyways. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har Pappa m."fam" en time unna ålesund Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ahh ferdig med trinn 2 på førerkortet. Et skritt nermere førerkortet på bil Er det sånn at man bør søke om førerkort så tidlig som mulig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bare å søke i vei etter feilskripting det Smurf Det er det jeg har gjort de siste 4 timene Før jeg fant ut at jeg kunne søke hjelp i Flash-delen av forumet, det som er så aktivt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fan jeg er sliten -.- Skjer i DNFK idag da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er sååå kjedelig på jobb. Så lite trafikk, så lite å gjøre. Bajs. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er sååå kjedelig på jobb. Så lite trafikk, så lite å gjøre. Bajs. Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er sååå kjedelig på jobb. Så lite trafikk, så lite å gjøre. Bajs. Haha, Ida da! Du kan ikke sitte på forumet mens du jobber! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er forresten ikke noe særlig i Ålesund anyways. Jeg bodde i Ålesund i to år og trivdes relativt veldig godt. Kunne godt ha tenkt meg å flyttet tilbake igjen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er sååå kjedelig på jobb. Så lite trafikk, så lite å gjøre. Bajs. Haha, Ida da! Du kan ikke sitte på forumet mens du jobber! Watch me! Jeg jobber i en liten butikk langt utpå byda. Kje-de-lig. I tillegg sov jeg altfor lite i natt og er max giddalaus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er forresten ikke noe særlig i Ålesund anyways. Jeg bodde i Ålesund i to år og trivdes relativt veldig godt. Kunne godt ha tenkt meg å flyttet tilbake igjen Flott, da får du komme dit og være guiden min når jeg drar dit i løpet av høsten / våren Riktignok bare for noen timer, før jeg drar videre til Ørsta, Volda og Stranda Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Snart blir det en øl eller tre. Newcastle Brown Ale for the win! Har en pizza liggende i ovnen. Er meget spent da jeg aldri har sett/prøvd denne pizzaen før. Så lovende ut på pakken, men det gjør jo samtlige pizzaer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Au. Lente meg bakover for å kikke på TV-en, og hva skjer? Jo, i det neste øyeblikk hører jeg et knekk, og jeg havner på gulvet. Drittstol. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hadde den samme stolen, og greide å gjøre det samme. Men den knakk ikke helt av, så måtte kjøpe ny uansett Drittstol ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Bah, kjedelig å vente på oppbyggingen av nytt raid. I tillegg begynte det å bygges med en disk for lite. Må se litt på det når det er bygget ferdig # clvn@enigma: cat /proc/mdstat Personalities : [raid6] [raid5] [raid4] md0 : active raid5 sde1[3] sdd1[1] sdc1[0] 2930271872 blocks level 5, 64k chunk, algorithm 2 [3/2] [UU_] [==>..................] recovery = 11.8% (173185116/1465135936) finish=219.7min speed=97970K/sec unused devices: <none> edit: Hadde 15 harddisker liggende utover stuebordet i sta =D Endret 1. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da er flybilleter bestillt til Ålesund ;D Skal være noen dager en time utenfor ålesund i ei lita bygd som heter stordal. Heldigvis skal jeg ha med xboxen og pc-en min. Or else i wouldn't survived! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Zeromac, det samme skjedde meg. To ganger. Med en stol til 4500 kr med massasje Først knakk armlenet, så for ryggen. Hadde garanti og fikk en ny stol, og det gikk ikke et halvt år engang før det samme skjedde igjen Og det var i de dager jeg var mye lettere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg