Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 God morgen folkens, er alle her mammadalter i dag? hem te o mor og eta fesk...... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skulle jeg reist hjem til mor så antar jeg det hadde blitt opprettet politisak etterpå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blæh Heisann Jonas, Spennende prosjekt du har startet der. Desverre har vi ikke mulighet til å sponse slike prosjekt akkurat nå. Vi har ikke lagt opp prosesser og lagt inn slike ting i budsjettet for tilfellet. Dette er noe vi sansynligvis kommer til å endre på starten av 2010. Lykke til med prosjektet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Skulle jeg reist hjem til mor så antar jeg det hadde blitt opprettet politisak etterpå. Kjenner til den ja:S Nopros: Hvem var det svar ifra? Endret 1. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lurer på om jeg skal stikke bort på den nyåpna Prixbutikken her og sjekke snusutvalget. Utvalget på kiwien er så dårlig at jeg blir litt uvell. I tillegg tar de inn så lite at det blir tomt hver jævla uke. Ratbastards. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Hihi, var ganske bra den kortfilmen gitt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 God damn it... rydde rommet. Hater å rydde rommet, har så mye stuff, og vet ikek hvor jeg skal gjøre av det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dustin Men de var hvertfall kjappe til å svare da, i forhold til de andre som jeg ikke har fått svar fra enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har du for mye stuff så setter du deg ned og spør deg det spørsmålet om du virkelig kommer til å bruke den tingen du rydder bort. Hjelper godt på å få kastet drit. Eller så finner du deg lagringsplass for ting du trenger, det hjelper også på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Gjør det hver gang, tro meg Men må nok innrømme at jeg ikke alltid har like lett for å kaste ting. Har alltid prosjekter gående der jeg finner ut at "damn, hvorfor kasta jeg det forrige uke" Endret 1. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Gleder meg til å besøke foreldrene mine i helga jeg. Må hjem og legge om til vinterdekk også, så har jeg en unnskyldning til å dra hjem =) edit: som et lite svar til mamma-pappa-hjem-anmeldelsesopplegg. Endret 1. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ahh ferdig med trinn 2 på førerkortet. Et skritt nermere førerkortet på bil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor vil ikke flash-spillet mitt fungere ordentlig? : ( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Because teh Flash HATES YOU, datasmurf. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor vil ikke flash-spillet mitt fungere ordentlig? : ( Fordi du gjør noe feil. Nå skal bestemor besøkes kommer tilbake om en 2 timers tid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg tror ikke Flash hater meg, det er vel mer det at jeg har skrevet noe feil, men verken læreren eller jeg fant ut hva det var. Frustrerende, må levere i morgen siden jeg drar på lørdag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bare å søke i vei etter feilskripting det Smurf her er et still image av r2d2 jeg mekka og rigga i maya Kan egentlig godt jobbes på mer, men det er mest testing og lignende. syns det blei seendes litt kult ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Måneteksturen var ikke særlig pen, da.. Håndtegning vs digitaltegning, hva syns du er best? Når man bruker dataprogrammer bruker man vel mere tid på å skjønne hva alle de tusen funksjonene gjør enn å faktisk bare tegne det for hånd og få bedre resultat? Endret 1. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) jeg liker håndtegning best sånn sett ja, men moro å lære nye greier også. og teksturen fant jeg bare kjapt for at jeg skulle ha en haha. edit: syns du ikke den fine pixlete teksturen var vakker altså? :o Endret 1. oktober 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I'll just leave this here for the lulz... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg