Shikaru Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 aww mikkel *trøste* hvordan greide du det multisync? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Var allt for lett, skiftet stilling i stolen (orker ikke å sitte i samme stilling hele tiden) så lente meg litt for mye på armlenet, og da sa det knekk. Jaja, var vel kanskje på tide å skifte uansett, den var godt brukt nå, men hadde ikke tenkt til å bruke penger på det Endret 1. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 @Lars: Jeg gjorde en liten eksperiment med Shift for ikke så lenge siden: Drakk 2 pils, og kjørte Nurnburgring i 9:40, 2 pils til 10:10, og 2 til så ble det bare kræsjing og bilen min ble total ødelagt. Go for it.Ca. samme opplevelsen her. ---- On antoher note: I dag er jeg uthvilt for første gang på evigheter. Deilig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ringe foreldre etter nødcash er win. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er hele ringen på Shift?Jepp. Hele ringen er der. Veldig gøy å kjøre Endurance-løp på den. Hva spiller du det på? Er det good shit? Jeg vurderer kjøpe det til 360.Jeg spiller det på PC siden jeg ikke har noen konsoll. Det er god undergoldning så du burde kjøpe det. MEn til dere andre som har spilt det. Jeg har piratversjon. Og så når jeg vinner biler som en del av det at jeg levler opp så dukker ikke bilene jeg har vunnet opp i My Cars. Er det fordi jeg ikke har noen EA Account? Eller har jeg bare oversettt noe? Ringe foreldre etter nødcash er win.Alltid en slager det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sitter på skolen nå, har snart samf.fag så Norsk ; P Kjedelig ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har ferie jeg.. :] Venter på at noen kammerater skal våkne snart og bli med ut å cruise... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Vel, jeg skal ringe NAV nå Jeg fant feilen: Fattern ... Endret 1. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er på besøk i Trondheim og har en time nå til å gjøre noe. Er i en leilighet 5 minutter fra Trondheim Torg. 15-20 minutter til Solsiden. What to do? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kjøp deg en smoothie på Cielo som ligger på Solsiden og tenk på at jeg en gang har vært akkurat der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er litt langt ned dit, så jeg vet ikke HELT om jeg finner veien. Har bare gått dit et par ganger sammen med søstra mi, og da har jeg ikke tenkt på hvilken vei vi gikk, jeg bare dilta etter... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Damn da. Finn havet da, så følger du brygga til du kommer til Solsiden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Da er skolen ferdig! siste timen har jeg tilbragt ute i en skog på jakt etter små hvite og oransje lapper. Endret 1. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jau, da ble en kastet hjem Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg og vil hjeeeeeem ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Har lyst til og skamp.. en viss person "drar frem sakkosekken og oljer den inn" :!: Endret 1. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hemmat tel a mor.. Ikke fult såå langt da men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg