Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Klokka 13:47:51 i går ble mailen min mottatt og videresendt rett avdeling i Posten Norge AS for besvarelse. Syns de er trege som ikke har klart og svart enda :hrmm: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er mer spent på å se om NAV har fiksa penger til meg eller om jeg må leve på 150 spenn de nesten 10 dagene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Og der gav jeg opp søvn for godt Døgning, forsoving, døgning, forsoving. Fuck it Skal bli godt med ei uke i Spanien. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja for DA blir ikke døgnrytmen føkka Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 du må klare å lære deg at du må legge deg til en normal tid smurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Mest sannsynlig ikke, siden jeg drar med farmor, søstra hennes og pappa Pappa, tanta hans og jeg kommer ikke til å få lov til å feste, være lenge oppe eller sove lenger enn til senest 11, og selv det er å strekke det litt langt Shikaru, da må jeg slutte med de to tingene jeg liker best her i verden Lese bøker i timesvis, og spille WoW Personlig skylder jeg på bøkene da. Når jeg først begynner, liker jeg ikke å slutte og det har vært dager hvor jeg har våkna syv og ligget i senga og pløyd gjennom bøker hele dagen til jeg har sovnet på kvelden igjen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har nettopp funnet ut at det er bedre å ikke sove en å kun sove 2,5 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Har jeg liten tro på. Selv om man blir jævlig mye mer trøtt når man våkner etter 2,5 timer med søvn, så er kroppen mange ganger mer uthvilt enn dersom den ikke hadde fått de få timene med søvn. Endret 1. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har sterk tro på at de 9 timene med søvn jeg får hver dag er essensiel Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har jeg liten tro på. Selv om man blir jævlig mye mer trøtt når man våkner etter 2,5 timer med søvn, så er kroppen mange ganger mer uthvilt enn dersom den ikke hadde fått de få timene med søvn. Det er klart, men det er forferdelig å stå opp og så ut å kjøre bil etter så lite søvn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) 8 timer er min nødvendighet. Utover det, begynner jeg å sove bare flekkvis og dårlig. Dersom jeg får til å sove lengre enn 9 timer, tipper det over og jeg blir bare sløv utover dagen. @Dovito: Akkurat det sier jeg meg enig i, men tror uansett det er tryggere å kjøre etter så lite søvn. Ikke uten grunn at hele veinorge er pyntet med "Ta 15-minutters-søvn-skilt". Men selv har jeg oppdaget når jeg har kommet på jobb enkelte dager, at jeg nesten ikke husket at jeg kjørte på jobb, dersom jeg har vært ekstremt trøtt. Endret 1. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hadde det sånn en periode når jeg hadde sommerjobb. reiste hjemmefra 05.30 når jeg kom på jobb husket jeg ikke å ha dratt med mopeden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ha ha ha! edit: Nei, faen. Jeg får mer skole fra og med 19. oktober. 5,5 timer på mandager og 5,5 timer på torsdager, én dag mindre, but still ... Endret 1. oktober 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fy faen jeg er sulten nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 det er jeg også jeg glemte helt å spise frokost i dag :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er også sulten, men tror jeg venter med mat til jeg kommer på skolen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Helvette satan da NAV har ikke overført penger istede har jeg blitt trekt det lille jeg hadde igjen i gebyr MAMMAAAAAA! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gahh... Brakk akkurat armlenet på stolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg