Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest sannsynlig ikke, siden jeg drar med farmor, søstra hennes og pappa :p

Pappa, tanta hans og jeg kommer ikke til å få lov til å feste, være lenge oppe eller sove lenger enn til senest 11, og selv det er å strekke det litt langt :p

Shikaru, da må jeg slutte med de to tingene jeg liker best her i verden :p

Lese bøker i timesvis, og spille WoW :p

Personlig skylder jeg på bøkene da. Når jeg først begynner, liker jeg ikke å slutte og det har vært dager hvor jeg har våkna syv og ligget i senga og pløyd gjennom bøker hele dagen til jeg har sovnet på kvelden igjen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har jeg liten tro på. Selv om man blir jævlig mye mer trøtt når man våkner etter 2,5 timer med søvn, så er kroppen mange ganger mer uthvilt enn dersom den ikke hadde fått de få timene med søvn.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Har jeg liten tro på. Selv om man blir jævlig mye mer trøtt når man våkner etter 2,5 timer med søvn, så er kroppen mange ganger mer uthvilt enn dersom den ikke hadde fått de få timene med søvn.

Det er klart, men det er forferdelig å stå opp og så ut å kjøre bil etter så lite søvn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

8 timer er min nødvendighet. Utover det, begynner jeg å sove bare flekkvis og dårlig. Dersom jeg får til å sove lengre enn 9 timer, tipper det over og jeg blir bare sløv utover dagen.

@Dovito:

Akkurat det sier jeg meg enig i, men tror uansett det er tryggere å kjøre etter så lite søvn. Ikke uten grunn at hele veinorge er pyntet med "Ta 15-minutters-søvn-skilt". Men selv har jeg oppdaget når jeg har kommet på jobb enkelte dager, at jeg nesten ikke husket at jeg kjørte på jobb, dersom jeg har vært ekstremt trøtt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...