L4r5 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lurer på å ta en tur til sydligere strøk neste sommer i stedet for wacken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Transseksuelle barnevakter fra Asia som drikker urin og suger på plastpikker ja. Interessant, nei. Hvorfor får jeg sånt på MSN fra randoms jeg IKKE har på lista mi? oO Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 DNFK er kjedelig på natta. Ingen barnehagebarn som kan spamme useless shiet som er underholdbart. Men men, kan jo ikke forvente alt heller. Hva gjør dere som faktisk er her (om det er noen akkurat nå) nå? Noe spesielt? Nei, tenker meg nok ikke det skjønner du. Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg lurer på om jeg skal dra frem NFS:Shift for å se hvor god jeg er til å kjøre med sovepiller innabords. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg venter på at isen skal tine og er afk og danser med night elfen min i IF. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) What is up ladies and genitalman. Sitter her på nattskiften og tenker på gud å verden, og at det er på tide for meg å forandre meg (litt ivertfall). Hva skjer ellers? @Lars: Jeg gjorde en liten eksperiment med Shift for ikke så lenge siden: Drakk 2 pils, og kjørte Nurnburgring i 9:40, 2 pils til 10:10, og 2 til så ble det bare kræsjing og bilen min ble total ødelagt. Go for it. Endret 1. oktober 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sært. En plastpose vi har hengende på kjøkkenet revna nettopp og masse flasker raste ned på gulvet og bråkte som eff Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sært.En plastpose vi har hengende på kjøkkenet revna nettopp og masse flasker raste ned på gulvet og bråkte som eff Revna den av seg selv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Yeah. Var ikke spesielt mange flasker i den heller. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Viktor: Er hele ringen på Shift? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Yeah. Var ikke spesielt mange flasker i den heller. Oija, hihi jeg glemte å si hei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man blir sulten av og sitte i en bil i 7 timer uten og spise fant jeg ut i går .. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hm... Det var jo ulogisk... Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man blir sulten av og sitte i en bil i 7 timer uten og spise fant jeg ut i går .. Jeg tror hadde hatt andre problemer hadde jeg sutted 7 timer i bilen (vondt i ræven anyone?) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 mMmm ... Vaniljeis med sjokoladebiter og karamelltopping =D Sunt er det ikke, men var godt her og nå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg lurer på om jeg skal dra frem NFS:Shift for å se hvor god jeg er til å kjøre med sovepiller innabords. Hva spiller du det på? Er det good shit? Jeg vurderer kjøpe det til 360. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nesj, får vel legge meg da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ugg. Noen som har lyst til å låne meg litt cosylan? Jeg hoster snart opp innmaten min. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 *Gi cosylan til Basskuk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg