Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor får ikke jeg et "hallo" eller "god morgen" eller "hei"? *emocut* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Morn Espen! Hvordan går det med røykeslutten?Jeg prøver å begynne, men det er ikke så lett. Svimler så fort Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor får ikke jeg et "hallo" eller "god morgen" eller "hei"? *emocut* Heeeeeeeeeeei pewzen!!! <3<3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kexxy: Du er på ingore så lenge du har den avataren. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Morn Espen! Hvordan går det med røykeslutten? føler til tider for og dø.... men ellers bra tror jeg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Morn Espen! Hvordan går det med røykeslutten? føler til tider for og dø.... men ellers bra tror jeg Så du holder ut? Det er bra da! men hva mener du og Nora om snusing? Snusing er et fantastisk alternativ. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kexxy: Du er på ingore så lenge du har den avataren. WORD føler til tider for og dø.... men ellers bra tror jeg Hold ut mann..er verdt det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 men hva mener du og Nora om snusing? Snusing er et fantastisk alternativ. snusing er ikke ett alternativ tror jeg... like greit og bli kvitt hele nikotin sjitet!| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 men hva mener du og Nora om snusing? Snusing er et fantastisk alternativ.En slutter ikke å røyke hvis en bare hopper over på snus. Man hopper bare over til et annet form for nikotinavhengighet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hold ut mann..er verdt det. går hardt utover jobben, men planen var og holde ut ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe, ja det tror jeg så gjerne,ble faen så grumpy da jeg prøvde å slutte. Skulle ha handlet meg litt mat da jeg var i sentrum *sukk* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) men hva mener du og Nora om snusing? Snusing er et fantastisk alternativ.En slutter ikke å røyke hvis en bare hopper over på snus. Man hopper bare over til et annet form for nikotinavhengighet. Jeg startet å snuse for å effektivt klare å slutte å røyke. Uten å lage den store diskusjonen så er ikke snus like helsefarlig som røyk. Det er derfor de skriver ''Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er avhengighetsskapende'' men nå er det jo uansett ikke sunt med nikotin flytende i kroppen. Oh PS: Ja, jeg ble også sinnsykt grumpy uten røyk. Var egentlig ikke vits i å være nær meg engang. Flua på veggen irriterte meg. Mat er en løsning der fraktisk. Endret 30. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe, ja det tror jeg så gjerne,ble faen så grumpy da jeg prøvde å slutte. Skulle ha handlet meg litt mat da jeg var i sentrum *sukk* og derfor gruer jeg meg til og reise hjem til familien... masse bråk, styr osv... men gjør det bedre på Nysalg for tiden... fikk litt mer piff... litt mer aggresiv på telefonen... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor får ikke jeg et "hallo" eller "god morgen" eller "hei"? *emocut* Heeeeeeeeeeei pewzen!!! <3<3 heeeiii Kexxy: Du er på ingore så lenge du har den avataren. Sånn da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå sitter jeg på skolen, og har nettop sendt inn søknad til vidregående skoler....Media førstevalg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 And u was loved again. Heeei Kexxy! Går det bra på skolen idag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sånn, nå var du flink gutt Men jo..snus er nok bedre en røyk ja, men folk som skryter av at de har sluttet å røyke og har gått over på snus kan IMO bare dytte den snusen opp en hvis plass for de har egentlig ikke sluttet Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Kalles det stealth snusing? ''Jeg har en general i min bumbum'' Endret 30. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Skolen ja.. bortsett fra en sugen bærbar pc med 200mb ram og 50gb harddisk så går det vel bra.. og en prosessor på 0.9 ghz... Endret 30. januar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ey! Avataren til Kexxy er tilbake, jo! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg