SemikolonP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da har jeg fått serveren oppe og gå igjen. - Satt inn en DVD-leser. - Gjort PSU-en mer stillegående så det er enda lettere å sove med serveren på om natta I går, første skoledag i år, rakk jeg ikke skolen på grunn av bilkø. Og ellers, skjer i det nye "SO"? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Søte? Hvem er søte? Eple og jeg er skrekkelige. Jaja, så får jeg og Datasmurf være de to søte jentene, så kan dere være de skrekkelige. Jarmo: Hvem vinner av John McClane og Jack Bauer? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Var voldsomt til personangrep i dag, da. Å slenge inn en kommentar angående deg og det å ha rett er bare folkeopplysning. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må faktisk si meg enig med Kibs. Vi er forferdelige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vil si at iaf Eple er søtere enn meg Sannsynligvis Kibs også Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vil si at iaf Eple er søtere enn meg Sannsynligvis Kibs også Hei! Hva med dietbokføreren din? Er ikke hun også søtere kanskje? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vil si at iaf Eple er søtere enn meg Sannsynligvis Kibs også Hun ville ikke høre på meg da jeg sa hun var søt på facebook. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og ellers, skjer i det nye "SO"? Det heter ikke SO!! Å slenge inn en kommentar angående deg og det å ha rett er bare folkeopplysning. Knewt kalte meg dum. Er det folkeopplysning. <_< Må faktisk si meg enig med Kibs. Vi er forferdelige. Vil si at iaf Eple er søtere enn meg Sannsynligvis Kibs også Skal la deg leve i troen. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, det er faktisk utrolig slitsomt å skrive og tenke nynorsk i lengden, når det ikke er morsmålformen din Også er det litt uvant å bytte om igjen også Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det kan du godt gjøre, Espen. Ingen andre vil trøste meg nå som jeg er syk. da skal jeg titte i lommeboken, og se om pengene strekker til... Regner med det. Trådtitler har ofte det med å være veldig nye uansett hvor gamle de er. det er jo litt rart da... det er som en ungdom fremdeles blir kalt ett spedbarn... Og den kule capsen uten tvil.. kan ikke ha dressen uten Capsen Var voldsomt til personangrep i dag, da. du vet jeg er glad i deg innerst inne Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da har jeg montert Logitech z4 PC-høyttalere. Helt utrolig hvor fet lyd du får ut av 899 spenn på Space/shitworld. Tviler på at de har vært brukte for den tynne beskyttelsesplasten var ikke en gang tatt av. Da ble det høyttalere på meg allikevel da Etter så mye whining. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må faktisk si meg enig med Kibs. Vi er forferdelige. Sær er du i hvert fall; ingen har så svære øyenvipper! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 du vet jeg er glad i deg innerst inne Syns jeg ser det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aces, siden du tar deg bryet med å føre dietten min, er du søtest av alle ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må faktisk si meg enig med Kibs. Vi er forferdelige. Sær er du i hvert fall; ingen har så svære øyenvipper! De er naturlige, sier jeg deg. Og fjærene er bare et bevis at jeg holder på å få vinger...rundt øynene. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 du vet jeg er glad i deg innerst inne Syns jeg ser det. jeg som trodde vi hadde noe spesielt *snufs* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De er naturlige, sier jeg deg. Og fjærene er bare et bevis at jeg holder på å få vinger...rundt øynene.Holder du på å bli en fugl? En eplefugl? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 du vet jeg er glad i deg innerst inne Syns jeg ser det. Jeg er det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Beethoven rocks my speakers so hard right now Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, det er faktisk utrolig slitsomt å skrive og tenke nynorsk i lengden, når det ikke er morsmålformen din Også er det litt uvant å bytte om igjen også Huff, det er slitsomt for meg også, selv om jeg har det som hovedmål. Skriver bokmål hele tiden unntatt i norsk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg