Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke musikk. Du trenger bare en VANLIG vekkerklokke. Kutt ut musikklokker. En med standard pipelyd er god som gull.

Men greit da, hvis du vil være en forvokst unge resten av livet får du vel bare fortsette og forsove deg. Du vil jo ikke gjøre noe med det. Fancy geek klokker er bare tull.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du trenger ikke musikk. Du trenger bare en VANLIG vekkerklokke. Kutt ut musikklokker. En med standard pipelyd er god som gull.

Men greit da, hvis du vil være en forvokst unge resten av livet får du vel bare fortsette og forsove deg. Du vil jo ikke gjøre noe med det. Fancy geek klokker er bare tull.

Jeg har en vanlig vekkerklokke som piper.

Og en gammeldags som ringer infernalskt. Og en mobil som spiller en stressende sang, og en laptop som spiller irriterende musikk på et gitt tidspunkt.

Og selv om jeg har alle på, så våkner jeg ikke, eller jeg går i søvne og skrur de av en og en og legger meg igjen.

Lenke til kommentar

Jeg trodde du hadde skjønt hvordan han er, etter å ha vært her i så mange år. ;)

Lenke til kommentar
Irriterer meg at Pappa ikke betaler barnebidrag. Mener, han burde gjøre det. Men gidder ikke!

OG så egoistisk a gitt.

Pappa gjorde ikke det når han flyttet fra mamma, og jeg klandrer han ikke for det for å si det sånn.

Gikk vel mer på at faren min ikke er stinn av gryn heller, og at pengene ikke gikk direkte til meg/søsknene mine.

Lenke til kommentar
Foreldre som ikke betaler barnebidrag eller stiller opp generelt fortjener å lære seg en skikkelig lekse.

Fattern skilte seg fra muttra når jeg var 7. Selv om jeg var på besøk til han og sånt gjennom hele livet så skjerpa han seg ikke og tok til seg det at han fortsatt var faren min før i fjor...

Lenke til kommentar
Foreldre som ikke betaler barnebidrag eller stiller opp generelt fortjener å lære seg en skikkelig lekse.

Fattern skilte seg fra muttra når jeg var 7. Selv om jeg var på besøk til han og sånt gjennom hele livet så skjerpa han seg ikke og tok til seg det at han fortsatt var faren min før i fjor...

Kjenner til den.

Lenke til kommentar
Haha, først nå etter 12 år med south park begynner norske foreldre å protestere:

http://www.dagbladet.no/2009/09/30/kultur/..._zebra/8358560/

Wrong millennium, perhaps?

Er ikke så rart at de vil at det skal sendes etter 21.00 da. Tenk på alle 6-12 åringer som sitter å ser på dette på ettermiddager på TV2 Zebra, selv om de sikkert ikke skjønner så mye av det, men mye er jævelig sykt i South Park!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...