Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er fordi jeg ikke har råd til en vekkerklokke for døve, jeg så på priser, de ligger jo på $40 - $50 og vel så det :| Jeg bruker ikke matpenger på vekkerklokke. Demon, jeg har prøvd med plagsom musikk. Christina Aguilera, All Saints, Peaches, nyere Backstreet Boys og Bosson. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Du trenger ikke musikk. Du trenger bare en VANLIG vekkerklokke. Kutt ut musikklokker. En med standard pipelyd er god som gull. Men greit da, hvis du vil være en forvokst unge resten av livet får du vel bare fortsette og forsove deg. Du vil jo ikke gjøre noe med det. Fancy geek klokker er bare tull. Endret 30. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Sånn her du tenker på, Smurf? Standard vekkeklokke med pipelyd fungerer hvertfall ikke for meg. Høy, dårlig musikk eller en kjæreste som dasker meg lett i ballene er det som fungerer. Endret 30. september 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du trenger ikke musikk. Du trenger bare en VANLIG vekkerklokke. Kutt ut musikklokker. En med standard pipelyd er god som gull. Men greit da, hvis du vil være en forvokst unge resten av livet får du vel bare fortsette og forsove deg. Du vil jo ikke gjøre noe med det. Fancy geek klokker er bare tull. Jeg har en vanlig vekkerklokke som piper. Og en gammeldags som ringer infernalskt. Og en mobil som spiller en stressende sang, og en laptop som spiller irriterende musikk på et gitt tidspunkt. Og selv om jeg har alle på, så våkner jeg ikke, eller jeg går i søvne og skrur de av en og en og legger meg igjen. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du trenger ikke musikk. Du trenger bare en VANLIG vekkerklokke. Kutt ut musikklokker. En med standard pipelyd er god som gull. Men greit da, hvis du vil være en forvokst unge resten av livet får du vel bare fortsette og forsove deg. Du vil jo ikke gjøre noe med det. Fancy geek klokker er bare tull. Jeg trodde du hadde skjønt hvordan han er, etter å ha vært her i så mange år. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Yeeeeeeeeees! Episode 2 av house ute!!!1 *Steile på kontorstolen og ri rundt på rommet i vill fart, og late som kontorstolen er en veldresert hatifnatt* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Irriterer meg at Pappa ikke betaler barnebidrag. Mener, han burde gjøre det. Men gidder ikke! hvorfor irriterer det deg? Når du blir 18 går alt det han skulle betale rett i lomma di Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Irriterer meg at Pappa ikke betaler barnebidrag. Mener, han burde gjøre det. Men gidder ikke! OG så egoistisk a gitt. Pappa gjorde ikke det når han flyttet fra mamma, og jeg klandrer han ikke for det for å si det sånn. Gikk vel mer på at faren min ikke er stinn av gryn heller, og at pengene ikke gikk direkte til meg/søsknene mine. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Joda, pengeproblemer har ikke pappa og stemora mi! Han bryr seg jo om meg og alt det der. Men han betaler fremdeles ikke. Litt kjipt, han og /fam der bor i ålesund! Og jeg i bodø ; p Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Foreldre som ikke betaler barnebidrag eller stiller opp generelt fortjener å lære seg en skikkelig lekse. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Husker jeg syntes det var jævlig kjedelig da kamerater av meg, som hadde rike foreldre og alt de trengte, fikk barnebidrag mens jeg som hadde en død far og generelt lite penger, ikke fikk en dritt. Endret 30. september 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Faen. Hater å ettermiddagsblunde for lenge! andre dagen på rad nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvor får man kjøpt ugleklokker? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Foreldre som ikke betaler barnebidrag eller stiller opp generelt fortjener å lære seg en skikkelig lekse. Fattern skilte seg fra muttra når jeg var 7. Selv om jeg var på besøk til han og sånt gjennom hele livet så skjerpa han seg ikke og tok til seg det at han fortsatt var faren min før i fjor... Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Foreldre som ikke betaler barnebidrag eller stiller opp generelt fortjener å lære seg en skikkelig lekse. Fattern skilte seg fra muttra når jeg var 7. Selv om jeg var på besøk til han og sånt gjennom hele livet så skjerpa han seg ikke og tok til seg det at han fortsatt var faren min før i fjor... Kjenner til den. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvor får man kjøpt ugleklokker? Ugleklokker sa du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, jeg fant den der. Burde ha googla før jeg spurte. Men okay, dere sunnmøringer og vestlendinger og what not. Hva vil det si å ha "låkt i knee"? Vondt i kneet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du skryter og du er ikke noe snill mot meg ihvertfall! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Haha, først nå etter 12 år med south park begynner norske foreldre å protestere: http://www.dagbladet.no/2009/09/30/kultur/..._zebra/8358560/ Wrong millennium, perhaps? Er ikke så rart at de vil at det skal sendes etter 21.00 da. Tenk på alle 6-12 åringer som sitter å ser på dette på ettermiddager på TV2 Zebra, selv om de sikkert ikke skjønner så mye av det, men mye er jævelig sykt i South Park! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg