Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra for meg.

Jeg sykla fra butikken istad da jeg tenkte å kappkjøre med en som satt på scooter. Før jeg sykla så tok jeg på meg de vanlige skoene istedenfor klikk-skoene som jeg egentlig skal bruke på racer-sykkelen. Så det som da skjedde var at jeg greide å skli av pedalen med den ene foten og få meg og sykkelen til å ta forover-salto og deise ned i asfalten i ca. 30 km/t. Jeg hadde ikke på meg hjelm (fy fy), men heldigvis så greide jeg å unngå å smelle hodet ned i asfalten. Greide å få skrap på begge knærne, rett over rompa/korsrygg og begge albuene. Så nå sitter jeg her med plaster på rompe og albue. :)

Lenke til kommentar

Tenkte å spare penger til sånn vekkerklokke for døve faktisk.

Eller fikse meg en sånn som henger i taket over meg og ringer og som for hver gang den ringer heiser seg litt lenger opp etter en streng sånn at jeg til slutt må stå i senga for å skru den av :p

Skjønt, nå klarer jeg jo å gå bort til skrivebordet og skru av vekkerklokka og alarmen på PCen i søvne, så da klarer jeg vel å stå i senga også.

Kanskje jeg burde skaffe meg en sånn jeg kan jage (nei, jeg snakker ikke om å holde en 4-5 år gammel unge fanga her), så en prototyp på en vekkerklokke som ringte og bråkte som faen og når du trykka på den for å snooze, så rulla / bevegde den seg ned på gulvet og bort fra senga og fortsatte, sånn at du må opp og jage den rundt. Det kan ha vært en robot også, husker selvfølgelig ikke -_-

edit: Døve, ikke døde :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg bruker stort sett ikke alarmen på PCen, siden jeg nesten alltid hører på musikk, og sliter med å få sove uten, men de få gangene jeg skrur av musikken og setter på alarm, typ noisecore eller speedcore, så sover jeg søtt.

Jeg har vært gjennom bråkete musikk, plagsom musikk, jævlig musikk, god musikk ... Begynner å bli vanskelig dette =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...