Magnolian Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva har skjedd med prisguide.no ? Jeg søker opp mobiler uten abonnement, men alikevel dukker det opp nesten en hel side med telefoner som har abonnement. Lei av at jeg ikke finner det jeg spesifikt søker etter lenger. Men dette gjøres vel for å løfte produktene høyere opp på rangstigen? De holder på å endre system Okey takk for at du oppklarte det Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 ∧ ∧ ( ゚∀゚) ~WE ARE ALL GOING TO JAIL ⊂ つ (つ ノ (ノ \ ☆ | ☆ (⌒ ⌒ヽ / \ (´⌒ ⌒ ⌒ヾ / ('⌒ ; ⌒ ::⌒ ) (´ ) ::: ) / ☆─ (´⌒;: ::⌒`) :; ) (⌒:: :: ::⌒ ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Np, we're not. JEg har alibi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Grøss, jeg har tannlegetime kl 14. Knyter seg i magen hele tiden nå. Har booka en heltime så hun skal sikkert gjøre noe store saker Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 har tannlegetime på mandag klokka 14 jeg . Gruer meg ikke men vil nok svi i pungen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) *Phew* Da var fremføringa jeg har gruet meg til i flere uker endelig overstått. Fy faen. Det kjennes som om jeg veier 50 kg mindre. Kjenner til den følelsen...bokstavlig :!: Fengsel nå hadde vært digg faktisk, en celle for meg selv og INGEN som forstyrrer deg..... Og jeg vet hvordan en celle er:P Endret 30. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Det gjør det også. Særlig hvis hun tar 2 tenner samtidig. Blir fort 2500 da. Særlig når jeg allerede har kjøpt flybillett hjem til jul + Nintendo DS m/ 3 spill for et par dager siden. Husker jeg kom ut fra Elkjøp med posen og tenkte *FAEN, jeg skal jo til tannlegen på onsdag og bruke 2-3000 der også*. Hadde nesten lyst å gå inn igjen og be om penga tilbake hehe. Endret 30. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 you are doing it wrong. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 *Phew* Da var fremføringa jeg har gruet meg til i flere uker endelig overstått. Fy faen. Det kjennes som om jeg veier 50 kg mindre. Kjenner til den følelsen...bokstavlig :!: Fengsel nå hadde vært digg faktisk, en celle for meg selv og INGEN som forstyrrer deg..... Og jeg vet hvordan en celle er:P Det er herlig nå som det er tilbakelagt kapittel. Er nemlig det jeg hater mest på skolen. Har ikke sovet ordentlig siden fredag grunnet nervøsitet for fremføring. Så ille kan det være. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fengsel nå hadde vært digg faktisk, en celle for meg selv og INGEN som forstyrrer deg.....Og jeg vet hvordan en celle er:P Fengsel har også den fordelen at man får gratis lege og tannlege. Lurer på om jeg må ty til blind vold snart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Når man går til tannlegen så er det for og trekke, ikke noe annet. L5r4: Enig i den, har vurdert tanken selv. Fikk mer hjelp osv. når jeg var kriminell. Og det er jo totalt på trynet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Man skal for guds skyld ikke dra seg selv opp. Da forsvinner støtteaparatene som kakkerlakker for sol-lyset. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sant så sant...... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Faen jeg er gjespfull idag... Endret 30. september 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Np, we're not. JEg har alibi. YOU FUCKIN' LIAR!!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vi hadde Engelsk istedenfor P: Så sitter nå og skriver en anmeldelse av rome og julie filmen. Som forøvrig etter min mening suger så enormt at det fins ikke engang ord for det nivået på sugosity. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vi hadde Engelsk istedenfor P: Så sitter nå og skriver en anmeldelse av rome og julie filmen. Som forøvrig etter min mening suger så enormt at det fins ikke engang ord for det nivået på sugosity. Hvilken versjon? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 1996 versjonen med Dicaprio. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vi hadde Engelsk istedenfor P: Så sitter nå og skriver en anmeldelse av rome og julie filmen. Som forøvrig etter min mening suger så enormt at det fins ikke engang ord for det nivået på sugosity. Hvilken versjon? Denne så vi på ungdomskolen. Tipper det er den. Ikke det nei. Endret 30. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg