Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva har skjedd med prisguide.no ? Jeg søker opp mobiler uten abonnement, men alikevel dukker det opp nesten en hel side med telefoner som har abonnement. Lei av at jeg ikke finner det jeg spesifikt søker etter lenger. Men dette gjøres vel for å løfte produktene høyere opp på rangstigen? :hmm:

De holder på å endre system :)

Okey takk for at du oppklarte det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

∧ ∧

( ゚∀゚) ~WE ARE ALL GOING TO JAIL

⊂  つ

(つ ノ

(ノ

\      ☆

|     ☆

(⌒ ⌒ヽ   /

\  (´⌒  ⌒  ⌒ヾ   /

('⌒ ; ⌒   ::⌒  )

(´     )     ::: ) /

☆─ (´⌒;:    ::⌒`) :;  )

(⌒::   ::     ::⌒ )

Lenke til kommentar
*Phew* Da var fremføringa jeg har gruet meg til i flere uker endelig overstått. Fy faen. Det kjennes som om jeg veier 50 kg mindre.

Kjenner til den følelsen...bokstavlig :!:

Fengsel nå hadde vært digg faktisk, en celle for meg selv og INGEN som forstyrrer deg.....

Og jeg vet hvordan en celle er:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det gjør det også. Særlig hvis hun tar 2 tenner samtidig. Blir fort 2500 da.

Særlig når jeg allerede har kjøpt flybillett hjem til jul + Nintendo DS m/ 3 spill for et par dager siden. Husker jeg kom ut fra Elkjøp med posen og tenkte *FAEN, jeg skal jo til tannlegen på onsdag og bruke 2-3000 der også*.

Hadde nesten lyst å gå inn igjen og be om penga tilbake hehe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
*Phew* Da var fremføringa jeg har gruet meg til i flere uker endelig overstått. Fy faen. Det kjennes som om jeg veier 50 kg mindre.

Kjenner til den følelsen...bokstavlig :!:

Fengsel nå hadde vært digg faktisk, en celle for meg selv og INGEN som forstyrrer deg.....

Og jeg vet hvordan en celle er:P

Det er herlig nå som det er tilbakelagt kapittel. Er nemlig det jeg hater mest på skolen. Har ikke sovet ordentlig siden fredag grunnet nervøsitet for fremføring. Så ille kan det være. :|

Lenke til kommentar
Vi hadde Engelsk istedenfor P: Så sitter nå og skriver en anmeldelse av rome og julie filmen. Som forøvrig etter min mening suger så enormt at det fins ikke engang ord for det nivået på sugosity.

Hvilken versjon?

Denne så vi på ungdomskolen. Tipper det er den.

Ikke det nei.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...