Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva har skjedd med prisguide.no ? Jeg søker opp mobiler uten abonnement, men alikevel dukker det opp nesten en hel side med telefoner som har abonnement. Lei av at jeg ikke finner det jeg spesifikt søker etter lenger. Men dette gjøres vel for å løfte produktene høyere opp på rangstigen? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har skjedd med prisguide.no ? Jeg søker opp mobiler uten abonnement, men alikevel dukker det opp nesten en hel side med telefoner som har abonnement. Lei av at jeg ikke finner det jeg spesifikt søker etter lenger. Men dette gjøres vel for å løfte produktene høyere opp på rangstigen? :hmm:

De holder på å endre system :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hei hei. Er det nå jeg i likhet med så mange andre, skal rope ut min lille tilbakekomst for å få oppmerksomhet og ønsket glede for at jeg er tilbake, eller skal jeg bare late som ingen ting?

Nå har jeg vel allerede vært semioppmerksomhetssyk med tanke på min lille tekst. :hmm:

Men hei folkens =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Går relativt greit det. Først arbeidsdag på over 16 dager. Kom hjem etter 14 dagers ferie i Egypt, i går. Godt å komme til pc, men det er faktisk ikke noe jeg har savnet noe nevneverdig. Kun å få sjekke e-post var litt abstinent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så fint! Nå, stikk og heng opp høyttalere!

Ferdig!

nå gjelder det bare å få koblet til strøm på alle, og testet at alt fungerer..

Men før det skjer skal jeg ete.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fremdeles det ja :(

Men får omsider gå opp til fagprøven i uke 42, så da kanskje jeg blir litt mer attraktiv for visse bedrifter når jeg har fagbrevet i boks. Dessuten har det kommet noen flere stillinger jeg skal søke på, mens jeg har vært bortreist, så forhåpentligvis order jeg meg noe som ikke er skiftbasert i alle fall.

Var forøvrig veldig digg i Egypt. Først en uke Nilen-cruise hvor vi opplevde masse templer og sånt, så ble det en ukes sløving i Hurghada, kun avbrutt av en dag med snorkling til noen korallrev.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...