Smågal Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nå holder det. Du kan sikkert plukke det der opp igjen om et halv år, men akkurat nå passer det dårlig. åååååååååååååååååååååå......... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Haha akkurat som min humor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dette så forstyrrende godt ut. Samtidig som det så ut som et hjerteattack in the making. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Å? fortell Edit. Sorry ass Nå holder det. Du kan sikkert plukke det der opp igjen om et halv år, men akkurat nå passer det dårlig. Ja, passer veldig dårlig. Neste gang er det jeg som kommer til å fortelle noe til dere... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan ikke alle bare være venner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gah, wtb sangstemme. Sliter som faen med de høyere notene, stemmen min sprekker bare, blir dårlig poengsum av slikt no' Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bare i dusjen, men for øyeblikket prøver jeg å henge med på The Beatles: Rock Band, synger samtidig som jeg spiller bass Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 God natt alle sammen. Sov godt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 <- @ polarparty Here is fun! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 @ Datasmurf: Feil. Du trykker på 5 knapper og later som du spiller bass. Han her spiller bass: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hey, suckers! Long time, long time! Denne tråden har faktisk forsvunnet ut av mine innlegg, så lenge siden er det. Så, hva er nytt? Hvem er fortsatt her, hvem er banned, hvem har "lagt forumet på hylla for godt" (men er tilbake om en uke?) osv? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hey, suckers! Long time, long time! Denne tråden har faktisk forsvunnet ut av mine innlegg, så lenge siden er det. Så, hva er nytt? Hvem er fortsatt her, hvem er banned, hvem har "lagt forumet på hylla for godt" (men er tilbake om en uke?) osv? Mange nye folk her, og egentlig så består en hel dags DNFK-ing av total hjernedød diskusjon så og si. Uansett husker du vel Programvare - han har ennå ikke tatt turen tilbake, og har lagt forumet på hylla for godt (siden mai tror jeg.) Endret 29. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Alt er som normalt med andre ord... Programvare er sikkert tilbake som en av de nye. Det er som regel sånn Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Alt er som normalt med andre ord... Programvare er sikkert tilbake som en av de nye. Det er som regel sånn Jeg har kommet mens du var vekk herfra Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 fredrik: programvare dro frivillig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Alt er som normalt med andre ord... Programvare er sikkert tilbake som en av de nye. Det er som regel sånn Jeg har kommet mens du var vekk herfra Tror da jeg har sett deg før? fredrik: programvare dro frivillig Jaja, vet det. Men det betyr ikke at han ikke lusker som noen andre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hey, suckers! Hei mongis. Jeg har kommet tilbake. Det er du vel glad for tenker jeg heheheehehhehhehehehe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hey, suckers! Hei mongis. Jeg har kommet tilbake. Det er du vel glad for tenker jeg heheheehehhehhehehehe. As a matter of fact...! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 @ Datasmurf: Feil. Du trykker på 5 knapper og later som du spiller bass. Han her spiller bass: *BLÆ* Han spilte fort ja, men fy f... så kjedelig han spilte.. Hørtes bare ut som han prøvde hardt å spille super mario theme song eller noe BS i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg