Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger ekspertråd fra fartskåte frolendinger: Hvor mye deiligere er det med girmoped enn scooter?

Har gått fram og tilbake fra scooter-moped lenge nå, og jeg lurer virkelig hva jeg skal satse på..

Girmoped trenger du bare om du er fjorten år og har planer om å herje i det lokale sandtaket. Skal du derimot bruke mopeden til persontransport så er scooter å anbefale.
Lenke til kommentar
Trenger ekspertråd fra fartskåte frolendinger: Hvor mye deiligere er det med girmoped enn scooter?

Har gått fram og tilbake fra scooter-moped lenge nå, og jeg lurer virkelig hva jeg skal satse på..

Girmoped trenger du bare om du er fjorten år og har planer om å herje i det lokale sandtaket. Skal du derimot bruke mopeden til persontransport så er scooter å anbefale.

Transport, selfølgelig. Men jeg har jo for guds skyld lyst å ha det morro på mopeden og.

Lenke til kommentar

Skal du trimme med trim sylinder og hele pakka så ville jeg gått for girmoped. (her får du fartsgleden og ytelsen med giring)

Skal du kjøre orginalt eller uplombert så ville jeg gått for scooter. Har bedre akselerasjon, og er deiligere å cruise rundt i byen osv med.

Anbefaler moped eller scooter fra Aprilia/Derbi/Gilera (samme produsent)

Best kvalitet, sprekest utseende og drivverk.

Girmoped(SM, Supermotard):

Derbi X-race, X-treme, DRD

Aprilia SX SM

Gilera SMT

Scooter:

Aprilia SR

Honda SFX

Yamaha Aerox

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
All hail Jarmo! Im going to bed NIGHTY NIGHTY!

Ikke glem å se denne før du legger deg!

Den var kjedelig!

So was ur mom. Men nå har han jo noe koselig å tenke på om han ikke får sove da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...