Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Middag er best til frokost. Å spise det samme kjedelige hver morgen er jo motbydelig. At man SKAL spise brød til frokost og ingenting annet blir like idiotisk som at man ikke KAN spise taco på søndag siden det er fredagsmat. Sånn "logikk" er ekstremt utbredt dessverre. FU.

Elsker folk som kommer på sånne ting. Det er som om oss vanlige, ordinære, kjedelige mennesker følger en slags evig rytme som er helt lik uansett hva. Brød til frokost,brød til kvelds. Kan vi ikke bare slippe oss litt løs? Være litt...smågale? Det er sånne ting som skaper forandring. Vi må bare rive oss løs fra det edderkoppnettet og tenke på nytt. Gjør vi ikke det blir vi grå og kjedelige.

Sånn, det var dagens filosofi.

Lenke til kommentar
Lars: Jeg tror ikke så mange her er interesserte i historier fra sexlivet ditt med anfall :p

Nå må ikke du tillegge alle andre her inne din mening. Jeg vil gjerne høre mer om den ikke-eksisterende dusken til Lars, tenk.

Middag er best til frokost. Å spise det samme kjedelige hver morgen er jo motbydelig. At man SKAL spise brød til frokost og ingenting annet blir like idiotisk som at man ikke KAN spise taco på søndag siden det er fredagsmat. Sånn "logikk" er ekstremt utbredt dessverre. FU.

Japp. Middag kan spises til frokost, yoghurt kan spises til middag, biff er best på mandag og kjøttkaker er til spesielle anledninger. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lars: Jeg tror ikke så mange her er interesserte i historier fra sexlivet ditt med anfall :p

Det var da ikke noe historie?

Jo?

Too bad. :p

Nå må ikke du tillegge alle andre her inne din mening. Jeg vil gjerne høre mer om den ikke-eksisterende dusken til Lars, tenk.

Hva ville du vite? :p

Lenke til kommentar
Hva ville du vite? :p

Hvor ofte tar han det? Tar han alltid alt, eller har han prøvd med forskjellige former? Har han noengang prøvd brasiliansk voks? Tre eller fem blader på høvelen? Har han noengang hatt en stygg ulykke? Bruker han barbergel, eller har han en annen fancy blanding? Har han noengang latt noen andre ta det for han? Har han noengang tatt det for noen andre?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
måtte jeg jo komme med noen spørsmål :p

Today, I was trying to have sex with my boyfriend, David. I moaned his name and he whispered, "I'm not David." Then, with an Italian accent, he said, "It's-a-me! Mario!" FML

:!:

Lenke til kommentar
Hvor ofte tar han det?

1-3 ganger i uka

Tar han alltid alt, eller har han prøvd med forskjellige former?

Tar alt. Forskjellige former gav jeg opp for flere år siden.

Har han noengang prøvd brasiliansk voks?

Nei

Tre eller fem blader på høvelen?

Fem

Har han noengang hatt en stygg ulykke?

Ikke veldig stygg, men har kutta meg noen ganger. Heldigvis så er det bare overflatiske kutt som gror relativt raskt. Aldri klart å kutte meg på den mest sensitive delen.

Bruker han barbergel, eller har han en annen fancy blanding?

Gel eller bare balsam om jeg er tom for gel. Balsam er det beste å bruke om man ikek har tilgang til ordentlig gel.

Har han noengang latt noen andre ta det for han?

Ja

Har han noengang tatt det for noen andre?

Ja

Anfall: Jeg vil ha 20 av de du har som avetar:D

542 er som musikk for den delen av meg som vil ha RO.

542, den er GO'!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
L5r4: Hadde gitt mye for 542 nå ja-------------------------------------------
Problemet er at man gjør så mye rart på dem. Plutselig så våkner man opp med en ny TV på stua uten å huske hvor den kom fra. Uten at man er noe blakkere. Eller man våkner opp blakk og det siste man husker er at man fikk masse penger.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Today, I was trying to have sex with my boyfriend, David. I moaned his name and he whispered, "I'm not David." Then, with an Italian accent, he said, "It's-a-me! Mario!" FML

:!:

LOL!

Nei dette var ikke en automatisk invitasjon til å gjøre det samme, Lars! :p

Anfall: Jeg vil ha 20 av de du har som avetar:D

542 er som musikk for den delen av meg som vil ha RO.

Liker du den? Avatraen altså? Måtte oppgradere fra den jeg hadde aller først, den første var så pikslete og jævlig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nei dette var ikke en automatisk invitasjon til å gjøre det samme, Lars! :p

Jo :D

Er jo lov å prøve seg, men da blir det sofaen etterpå! :evil:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...