Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det beste med å være "voksen" er at man kan spise kake til middag Når man snakker om spesielle måltider, så hadde jeg verdens beste frokost i dag. En hel kylling + oppkutta små poteter i ostesaus og svinekjøtterninger. Også kjent som (s)pytt i panne. Hvorfor starte dagen med kjedelig brød? One point to you, sir! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Visste ikke at det var regler i forumkafeen, sorry ass.Da bør du sjekke førsteposten. Sorry ass. Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det beste med å være "voksen" er at man kan spise kake til middag Det beste med å være voksen er å vite at kake er noe man sparer til spesielle anledninger, slik den er ekstra god. Ha ha, dette var en spesiell anledning ^^ Jeg har fått spillet jeg har gått og venta på så lenge, så lenge, og det har vært ruskevær ute i dag og jeg får ikke til noe på skolen. Det beste med å være "voksen" er at man kan spise kake til middag Og pizza til frokost om man vil. Indeed, det gjorde jeg for noen uker siden Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sorry ass meme? Å? Fortell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 "I'll beat your sorry ass" er jo et kjent begrep i amerikansk film. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sorry ass meme? Å? Fortell Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sorry ass meme? kan lesast både på engelsk og norsk! W: les forrige side og til her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 W: les forrige side og til her Du fikk tydeligvis ikke med deg "Å? Fortell."-stormen som gikk her. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det snør det snør Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det blør det blør tiddelibom! det er det det gjør, tiddelibom! Nå blør han mye mer enn før, tiddelibom og huttemeg tu! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvorfor ble jeg bare videreført til diskusjon.no's startside da jeg prøvde å skrive et innlegg her i DNFK i stad? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvorfor ble jeg bare videreført til diskusjon.no's startside da jeg prøvde å skrive et innlegg her i DNFK i stad? +1 skjedde her og... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvorfor ble jeg bare videreført til diskusjon.no's startside da jeg prøvde å skrive et innlegg her i DNFK i stad? Må du nesten spørre index.php om Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Merkelig, opplevde ikke jeg! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 W: les forrige side og til her Du fikk tydeligvis ikke med deg "Å? Fortell."-stormen som gikk her. Å? fortell. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 W: les forrige side og til her Du fikk tydeligvis ikke med deg "Å? Fortell."-stormen som gikk her. Å? fortell. Hva gikk den utpå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det blør det blør tiddelibom! det er det det gjør, tiddelibom! Nå blør han mye mer enn før, tiddelibom og huttemeg tu! Så rødt det er. Tiddelibom. Det er det det er tiddelibom. Nå trengs det snart en OB her Tiddelibom og huttemeg tu! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 W: les forrige side og til her Du fikk tydeligvis ikke med deg "Å? Fortell."-stormen som gikk her. Å? fortell. Det korrekte å si er "Å? Fortell " Men siden den bølgen er over for nå, så er det eneste jeg kan si: Sorry ass, men du feilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg