Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ha ha, kutting er så nittitalls Jeg tenkte å gå for å skalle hodet i tastaturet / bordet til jeg dør Live på cam så klart, want link? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei. Nospros. er det lett og få seg venner på hamar ?^^ mulig jeg skal flytte, tenkte på hamar Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Begynte på nytt med Oblivon istad. Gøyalt! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bestefar er på cam, etter eget initiativ. Verden går fremover gitt. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bestefar er på cam, etter eget initiativ. Verden går fremover gitt. Jeg kjenner på meg at jeg ikke har no grunn til å grue meg til gamlehjem. Hele gjengen kommer til å surfe på pcen hele dagen. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 jeg kommer til og game når jeg kjem på gamlehjem ; D kommer med en pc til flere 30 tusen ;P Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 eg ser det så føre meg! gamleheimet blir berykta for dei episke lan-partya der Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 eg ser det så føre meg! gamleheimet blir berykta for dei episke lan-partya der Å? Førtel Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) imagine: masse folk med über mykje erfaring i gaming samlast, og dei har ingenting å gjer på.... hmmm det kan bare bli bra! Endret 29. september 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan noen komme hjem til meg med kald cola, og gi meg en god rygg og nakkemassasje? Jeg kunne trengt det nå.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 imagine: masse folk med über mykje erfaring i gaming samlast, og dei har ingenting å gjer på....hmmm det kan bare bli bra! Er ikke lett å spille FPS'ere med leddgikt i henda og krokrygg så du sitter som en banan... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 imagine: masse folk med über mykje erfaring i gaming samlast, og dei har ingenting å gjer på....hmmm det kan bare bli bra! Er ikke lett å spille FPS'ere med leddgikt i henda og krokrygg så du sitter som en banan... Det går nok mest i kabal og minesweeper. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det går nok mest i kabal og minesweeper. Haha, ja! Velkjente LAN-klassikere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Iiih! ^^ The Beatles: Rock Band <3 Fuck skole, jeg skal spille det og kose på Hofner-bassen =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan noen komme hjem til meg med kald cola, og gi meg en god rygg og nakkemassasje? Jeg kunne trengt det nå.. Lang og slitsom arbeidsdag? *kaste kald cola til* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan noen komme hjem til meg med kald cola, og gi meg en god rygg og nakkemassasje? Jeg kunne trengt det nå.. Lang og slitsom arbeidsdag? *kaste kald cola til* Slitsom ja, stått oppunder taket på klasserommene i hele dag, og trukket kabel. Det er bestemt at hver eneste klasserom skal ha fastmontert musikkanlegg.. Såeh, det betyr at jeg må finne frem stigen, krype oppunder taket, få masse støv og dritt på meg og strekke de jævla kablene.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Å HELVETTE JEG ER SLIIIIITEN! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er slags geni som har bestemt at det skal være annlegg på et klasserom? "jeg vil høre på DEN sangen i friminuttet!" "nei det får du ikke lov til, din musikk suger!" "det gjør mora di også!" "hva faen sa du bitch?" ... og så har en biatch-fight på gang.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lol biril. Vi har det slik på kontoret bare motsatt. Alle har anlegg, og når en hører en sang får de andre for seg "HEY! DEN sangen vil jeg og høre nå selv om den står på!" så blir det evig ekko xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vi brukte musikkrommet som formingsrom på barne/ungdomsskolen, der var det stort stereoanlegg. Stort sett vant Nirvana og Guns n Roses over vanilla ice blant flertallet heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg