Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Dør av desperati (ord?) har kjøpt Champions online, men pga et midlertidlig mobilt bredbåndlignende nett, får jeg ikke spilt det før uti november engang :(

Lenke til kommentar

Castlevania Portrait of Ruin er nok det mest tilgjengelige og lettspilte av de jeg kjøpte.

Og utrolig flott 2D/3D grafikk + fantastisk musikk, og den perfekte Castlevania feelingen jeg har lengtet etter siden Symphony of the Night på Playstation 1.

Av JRPG'ene er det helt klart Dragon Quest V. Svært detaljert, veldig feelgood, masse snodige monstre, sterke karakterer og fine farger og musikk. DQ-serien er mere kjent enn Final Fantasy-serien i Japan. DQ5 har aldri vært sluppet utenom asia før nå, og det er visst det beste i hele serien sier anmeldere som har ventet i 17 år på å få en oversatt versjon. Det er også 3d-fisert til en viss grad, man kan rotere hele skjermen rundt seg selv, og det ser på ingen måter gammelt og slitent ut. Mulig grafikken er overhalt eller oppgradert også.

En port av DQ6 kommer iløpet av året, pluss et helt Nintendo-ekslusivt DQ9 til neste år.

Valkyrie Profile er mye vanskeligere å sette seg inn i pga den uvante combat mekanikken. Det er også ekstremt mørkt og dystert, men har fått mye dårlig kritikk pga combat'en som blir veldig ensformig etterhvert.

Har selvsagt ikke spilt noen av spillene i mere enn en time, men det var førsteinntrykkene hvertfall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...