Slimda Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fordi de tenker at "siden datamaskiner fungerer bedre jo kaldere det er, kanskje elevene gjør det og? Vi er jo alle barn av stjernestøv!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vel at datamaskiner fungerer bedre jo kaldere det er vel tross alt feil også.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gah, tida går så treigt Er fortsatt en halvtime til jeg tidligst gidder å gå på skolen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 dan wai stå opp så tidlig ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sånn. Da har jeg fått bytta fastlege. Jeg har vært flink i dag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Da var jeg i en litt mer sivilisert del av landet. rart å ikke se trær hvor en du vrir hodet :S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dør av desperati (ord?) har kjøpt Champions online, men pga et midlertidlig mobilt bredbåndlignende nett, får jeg ikke spilt det før uti november engang Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som bor i bergen, gidder å stikke innom SAS-hotellet på bryggen og låne bort en RTM cd av Windows 7? krise :( Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja det vil jeg si ser lovende ut! Døgna i natt, nå er jeg rimelig trøtt gitt. Fått i meg 4 kopper espresso nå. Og holder på med en americano atm. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 God damn it hvorfor skal jeg få så dårlige kort når jeg først kommer meg blandt de siste 3 på bordet? -_- Skjer her inne da? jeg holder på og fryse av meg stumpen og må tenke på å gå ut å klippe gresset Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Huff, jeg ble støl i nakken idag av å spille på DS'n i natt..får finne en bedre sittestilling neste gang Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 jeg er bittelitt støl i ryggen. men det bare bra (trener på å stå på henda og tar pushups ) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Huff, jeg ble støl i nakken idag av å spille på DS'n i natt..får finne en bedre sittestilling neste gang Hvilke av de tre spillene du kjøpte syns du er best? Vil oppdatere DS-spillsamlingen min. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dam jeg dør snart om det ikke kommer noe nytt på PS3 snart... Hey my name is Bård.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dumme jævla ebay/paypal som ikke vil sammarbeide med chrome. Prøvde å betale for noe men ikke faen om den ville igjennomføre betalingen med chrome,åpnet FF og det gikk som en drøm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Castlevania Portrait of Ruin er nok det mest tilgjengelige og lettspilte av de jeg kjøpte. Og utrolig flott 2D/3D grafikk + fantastisk musikk, og den perfekte Castlevania feelingen jeg har lengtet etter siden Symphony of the Night på Playstation 1. Av JRPG'ene er det helt klart Dragon Quest V. Svært detaljert, veldig feelgood, masse snodige monstre, sterke karakterer og fine farger og musikk. DQ-serien er mere kjent enn Final Fantasy-serien i Japan. DQ5 har aldri vært sluppet utenom asia før nå, og det er visst det beste i hele serien sier anmeldere som har ventet i 17 år på å få en oversatt versjon. Det er også 3d-fisert til en viss grad, man kan rotere hele skjermen rundt seg selv, og det ser på ingen måter gammelt og slitent ut. Mulig grafikken er overhalt eller oppgradert også. En port av DQ6 kommer iløpet av året, pluss et helt Nintendo-ekslusivt DQ9 til neste år. Valkyrie Profile er mye vanskeligere å sette seg inn i pga den uvante combat mekanikken. Det er også ekstremt mørkt og dystert, men har fått mye dårlig kritikk pga combat'en som blir veldig ensformig etterhvert. Har selvsagt ikke spilt noen av spillene i mere enn en time, men det var førsteinntrykkene hvertfall. Endret 29. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dumme jævla ebay/paypal som ikke vil sammarbeide med chrome. Prøvde å betale for noe men ikke faen om den ville igjennomføre betalingen med chrome,åpnet FF og det gikk som en drøm. Chrome er oppskrytt. FF ftw. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tja...tjo...tja...er hva man bruker nettleseren til rett og slett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gah, dette faget vil bli min død. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Husk å kutte nedover og ikke på tvers da 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg