Niqābninja Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Må enten ligge eller sitte med knea oppved brystet for en mest mulig behagelig stilling over lengre tid. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Må enten ligge eller sitte med knea oppved brystet for en mest mulig behagelig stilling over lengre tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gah. Sover 2 timer eller noe og våkner av en bunnløs, ubegrunnet frykt og får faen ikke sove etterpå. Vondt i magen har jeg også Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spill noe musikk og drikk litt varm saft. Det hjelper. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Varm saft høres litt bajs ut. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er ikke så gale. Fikk det alltid i utetimene på barneskolen. Bringer tilbake minner i quess. Jeg elsker varm drikke, men liker ikke kaffe eller te noe særlig. Er allergisk mot melk. Så hva sitter jeg igjen med? Varm saft. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Vanlig husholdningssaft tar alltid meg rett tilbake til tiden som liten knert i barnehagen. Vi pleide å dra på tur av og til, og rød saft og brødskiver var standard oppakning. Merkelig hva man sitter igjen med av minner igrunn.. Endret 29. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 God morgen barn! Jeg er glad det fremdeles ikke er nullføre her for jeg har bare sommerdekk på . Om det legger om på natta må jeg gå 3 kilometer ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 husker at en kompis alltid fikk varm saft når jeg gikk på barneskolen. spennende minne. haha. *hoppe i dusjen* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei fy faen nå er jeg pissed ! Windows 7 finner ikke nettverksdriveren virtuelt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nybarbert, nydusja og rene klær. Straks frokost og så ser jeg ut vinduet ... Det har faen meg begynt å pisse ned igjen. Og denne dagen som starta så bra. Det er ikke så gale. Fikk det alltid i utetimene på barneskolen. Bringer tilbake minner i quess. Jeg elsker varm drikke, men liker ikke kaffe eller te noe særlig. Er allergisk mot melk. Så hva sitter jeg igjen med? Varm saft. Toddy og pulverkakao =D Jeg har det på nøyaktig samme måte som deg, og det er stort sett det jeg drikker Varm saft spares til spesielle anledninger. Det involverer sjokoladekake og skitur Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 lurer fint på om jeg ikke burde kjøpe meg en vannkoker ellernoe sånt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mangler bare løvenes konge matboks og noen tørre skiver så er jeg der. Nei jeg burde begynne å rydde. At jeg kan produsere så mye rot på en kveld er ubegripelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vannkoker er alt for nymotens. Kjøp en gammel kjele =D Kimmi, rot er jeg ekspert på. I alle fall på kjøkkenet. Skjønt, da kalles det vel oppvask. Gud, vi produserer så mye til å være to småspiste gutter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 haha kjele har jeg da fra før av, men det er mye enklere med vannkoker enn å ta fram kjelen osv hver gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Men det er mye koseligere og mindre nymotens med kjele =D Tapp i vann, skru på plata, eller vedovnen om du har det, og sett den på. Når du ser det ryker, bare tar du den av og heller i hva enn. Jeg liker ikke vannkokere. Det går unormalt fort for min gammeldagse sjel Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Akkurat nå er det så mye oppvask at vi bare venter på hvem som skal holde ut lengst. Jeg spiste rundstykkene mine i skål i sted. Håper han knekker først. Selv om jeg tviler på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ha ha ha, vi hadde fest i helga og gikk tom for vanlige glass, jeg drikker for øyeblikket saft ut av et shotteglass, har heldigvis et litersmål som kan leke mugge så jeg slipper å reise meg og gå ut på kjøkkenet hele tiden for å lage nytt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 haha her er det konstant oppvask siden jeg sjelden gidder å vaske opp alt på en gang. pluss at jeg har lite med asjetter og det som er Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg er konstant tørst. Så om jeg ikke orker en kveld med påfyll så finner jeg bare en mugge, fyller den med noe, og stapper et sugerør nedi. Blir mye tissing da. Men påfyll DET slipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg