Sameboe Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Pytt,pytt..Fredrik er bare blå når han fryser. Egentlig så minner forumet meg om valget. De med makta er rød/grønne og de blå bare sutrer over hvor urettferdig alt er. hvordan kan man sammenligne forumet med noe som helst, forumet er en gjeng hvor (sannsynligvis mesteparten) er en gjeng med asosiale geeks med innehud mobber du huden min Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 gjeng med asosiale geeks med innehud Føler meg ganske godt truffet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Pytt,pytt..Fredrik er bare blå når han fryser. Egentlig så minner forumet meg om valget. De med makta er rød/grønne og de blå bare sutrer over hvor urettferdig alt er. hvordan kan man sammenligne forumet med noe som helst, forumet er en gjeng hvor (sannsynligvis mesteparten) er en gjeng med asosiale geeks med innehud mobber du huden min haha sier du med den avataren der! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 innehud innehud = ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 gjeng med asosiale geeks med innehud Føler meg ganske godt truffet. Jeg óg. Men den var ikke sånn før jeg registrerte meg på forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) hvordan kan man sammenligne forumet med noe som helst, forumet er en gjeng hvor (sannsynligvis mesteparten) er en gjeng med asosiale geeks med innehud Det er klart at man ikke kan dra direkte paraleller (paralleler?) mellom stortinget og forumet. For å sitte på forumet så innebærer det at man faktisk må kunne uttale seg konsekvent og forholde seg til vanlige mennesker. De fleste som sitter på forumet har, eller kommer til å få, seg en normal jobb. På forumet så har man systemer som irettestter (eller "straffer") folk som ikke følger spillereglene. På forumet så hjelper det fint lite om du ikke "visste" at det ikke var lov å linke til goatse (eller bygge en garasje uten byggetillatelse om du vil). Endret 28. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Pff. Alle mopeder går raskere enn 45 km/t. Det er bare dumme nordmenn som sette grenser på alt. Etter det jeg har hørt, er det noe EU-regler Norge må ha rettet seg etter. Skulle likt å se noen våge seg ut på autobahn på en plombert FZ. Endret 28. september 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dæven, jeg er mektig imponert over Nintendo DS..skjermen ser så liten ut helt til du begynner å spille, da glemmer man det helt og bare spiller. Lyden er også upåklagelig. Castlevania har fantastisk musikk som de alltid har hatt Får vondt i nakken av å kikke nedover hele tida, though. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du får ligge på ryggen da. Noen andre som skal døgne i natt? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nope, skole imorgen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dæven, jeg er mektig imponert over Nintendo DS..skjermen ser så liten ut helt til du begynner å spille, da glemmer man det helt og bare spiller. Lyden er også upåklagelig. Castlevania har fantastisk musikk som de alltid har hatt Får vondt i nakken av å kikke nedover hele tida, though. DS eier. Spesielt med Cyclo DS evolution eller andre tilsvarende brikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hva er det for noe? Er ikke helt inne i alt denne dingsen kan gjøre annet enn å spille spill. Fant nettsida til cyclo ds evolution..veit ikke hvordan man går online og sånt heller. Har ikke trådløst modem så det skjer vel ikke med det første uansett. Trenger jeg ekstra minne sånn til vanlig bruk? Blir neppe å bytte ut ipoden med det første. Heh, ser man kan få sånne kort med 16GB minne og kjøre gameboy emulator og greier..hvordan kopiere jeg rom-filer og slikt over da? Endret 28. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det er brikker som lar deg kjøre homebrew og "backups". Det er ganske kjekt å ha NES-emulator på DS-en, for eksempel. Red.: De aller fleste brikkene bruker microSD-kort, så du setter bare kortet i PC-en som et hvilket som helst annet minnekort og overfører hva enn du vil. Endret 28. september 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Skjønner, det blir som å installere linux på PS3-harddisken på en måte. Men hvordan kopiere man ting over til brikken? medfølgende kabel? Går vel under modding uansett dette..kan man spille nedlasta spill til DS også da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Følger med minnepenn med inngang til micro SD brikka. Om du skaffer en av disse får du ufattelig mye mer ut av DSen. Da vil den være nærmere en lommepc som kjører DS-spill enn en ren spillemaskin. edit: Ja du kan spille nedlasta DSspill, men det er piratkopiering og hysjhysjtema. Endret 28. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nintendo DS eier. Genial spillkonsoll. Bytex, om du er glad i Mario så må du uten tvil skaffe deg dette spillet. Spilte det sånn 20/7 for å runne det, og mesteparten av tiden jeg tilbragte i Frankrike ble dedikert til dette fantastiske spillet. Genialt 10/10. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Meh det er helt ok, tbh. Finnes kulere spill der ute Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Enig. Ikke overdrevet bra. Finnes bedre DSspill. Layton ftw! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Ser at disse kortene går inn der spillet vanligvis skal inn..hvordan får man spilt spill da? Er det gjennomgang? Dette blir jo det samme som modchip til xbox o.l. bare ingenting som må åpnes..så hvis det ikke er lov å snakke om får vi la være *kikke på wheelman* Endret 28. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Spillene, og alle andre programmer, legger du inn på et vanlig minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg