Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Midt mellom Kongsberg og Drammen, sånn ca. Var ca tålelig før, da jeg fortsatt hadde en del venner her, men nå er det kun en håndfull som fortsatt bor i nærheten.

Det er nesten så jeg angrer på at jeg valgte å ta et par dager fri fra jobb. :shrug:

Det var ikke akkurat rett borti nabolaget fra der jeg bor..

Hadde du bodd nærmere hadde jeg kommet på besøk, det er ihvertfall bedre enn å sitte hjemme å spille WoW..

Vi får ta en dag å møtes i Oslo, eller et annet sentralt sted? :)

Lenke til kommentar

Wut finnes Chrono Trigger til DS? Oh happy day!! Nei kjøpte bare av det som var i butikken og hadde lest litt om på forhånd.

Castlevania Portait of Ruin (8.9 på ign), Valkyrie Profile: Covenant of the Plume (9.1 på ign) og Dragon Quest V (8,9 på ign).

Er en sucker for jrpg's. Og Castlevania :) Virker som alle var gode kjøp, selv om det kom på 3000 tilsammen. Gidder ikke slå på boksen før den er fulladet. Er det noe "farlig" å spille mens laderen står i, selv om den er fulladet? Da tapper man jo ikke batteriet når man spiller hjemme.

Når jeg tenker over det er det jo galskap, siden man kunne fått en PS3 til nesten det samme. Men jeg ville nå ha en håndholdt så det kjøpte jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp det er typen "Metroid-vania" som Symphony of the Night er. Også er det flere gode CV-spill til GBA som også støttes i DS. Og de kan man jo enkelt finne brukt på finn.no Eneste jeg stusser på er at skjermene er så små, men det blir man sikkert fort vant med. Spillene utnytter jo begge skjermene så man ser ikke bare på en likevel.

Det eneste spillet jeg kunne tenke meg å kjøpe en PSP for er Final Fantasy Dissidia (fightingspill), men det hadde de ingen steder i byen så jeg droppa den. Mye mere spill til DS/GBA uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Damn, du skulle vært fjortis på 80/90-tallet heller som meg. Da var de som hadde datamaskin "kule" og alle ville være vennene våre for å sitte og spille halve dagen. Selv hadde jeg Commodore 64 og Amiga, og stua vår var ofte full av unger som satt og spilte spill.

Pluss at det var mange som hadde Amiga som man kunne kopiere spill hos, selv på bygda. Etterhvert fikk jeg en gammel TV opp på rommet mitt, så folk skulle komme seg ut av stua :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har PSP fra før, men det var et veldig dårlig kjøp. Vil mye heller ha DS, men om jeg skaffer den eier jeg alle konsollene denne generasjonen. And that would make me feel like shit.

Men jeg VIL spille Chrono Trigger :( Har ingen kopi liggende og det er umulig å spille gjennom det på emulator

Lenke til kommentar

bimme: da hadde du hatt besøk av meg, jeg savner min C64 massssse.

Umulig på emulator? Har spilt halve spillet på zsnes et par ganger..men det føles så rart å spille på emulator. Blir liksom ikke det samme med fargefiltre og alt for høy oppløsning.

PSP ser jeg for meg som konsoll for bilspill og se på filmer..som ikke akkurat er min greie nei.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, jeg tar en C64 fremfor 64-emulator anytime. Lyden er bedre, men det er visst pes å få de til å funke på nye HD-TV'r..man mister også den gamle "PAL-effekten" som blurret bildet litt så det ser penere ut.

Har samme tankegangen på synther, man kan alltids laste ned 200 software-synther, men jeg foretrekker ekte hardware fremfor alle de any day.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har han vel. Men de trenger ikke passe.
Silence infidel!

Har du personlig erfaring med skoene hans? :innocent:

papa404.png

Nei, jeg gjøre ikke det.

God øl, god mat og litt nett-tilgang så er jeg solgt.

How ya dooooeeennn?

Hadde du bodd nærmere hadde jeg kommet på besøk, det er ihvertfall bedre enn å sitte hjemme å spille WoW..

Vent...HOW ARE YOU NOT DOIN! =(

Lenke til kommentar
Jeg var akkurat på elkjøp og kjøpte Nintendo DS Lite + 3 spill. Typisk at dingsen må lade i 3 timer før den kan brukes.
Unlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging.

http://www.batteryuniversity.com/partone-12.htm

Jeg spilte gjennom Chrono Trigger for første gang nå nylig. Bare tolv (tror jeg) andre avslutninger igjen å se!

Har du prøvd Golden Sun?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vent...HOW ARE YOU NOT DOIN! =(

Se å levle opp du, så kan vi spille sammen...

Lenke til kommentar

Nei har egentlig ikke prøvd noen ting enda, har aldri hatt DS eller Gameboy Advance. En stor greie for meg er at alle GBA-spillene også virker på DS. Der er det mye bra.

Sto i manualen at den burde lades opp første gang. Så jeg sitter og venter på at ladelyset skal bli borte da..men kan jeg bruke den med laderen selv om batteriet er fulladet? Gidder jo ikke tappe batteriet når det ikke trengs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...