Wiciwato Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Rundet liek 11 ganger. Starter alltid på nytt etter å ha gjort meg mer eller mindre ferdig Nettopp laget meg en Dark Elf som er omtrent helt hvit. xD Off, Oblivion er et fantastisk spill! Kan huske at jeg spilte som besatt før.. Fikk nesten litt lyst å begynne på det igjen... så langt jeg vet, så har jeg jo ikke "rundet" det.. Men på en annen side så kan jeg huske at jeg slettet den karakteren, så da må jeg isåfall begynne heeeelt på nytt! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har 9 forskjellige savefiles nå ^^ Forskjellige powers på alle sammen xD Pleier som regel å bruke dem til å få meg i godt humør. -Load, finn en stor by, drep alle vaktene. jakt på normale innbyggere. Om alle er døde innen jeg er happy, så er det quit og så gjør jeg alt på nytt:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lars, du går glipp av Oktoberfest hvis du dropper forumet! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Idag har jeg møtt, pratet, tatt bilde med, handhilset, fått en liten gave osv av en person dere sannsynligvis aldri vil møte! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mener, det er jo litt spesielt. Personen er rex walheim - 23 dager i verdensrommet - nasa astronaut m.m Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Leste om han der. Ikke akkurat noe jeg har interesse av Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hehe, men spesielt er det^^ Litt trist at det er over! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Rundet liek 11 ganger. Starter alltid på nytt etter å ha gjort meg mer eller mindre ferdig Nettopp laget meg en Dark Elf som er omtrent helt hvit. xD Rasist! Har du Knights of nine og Shivering Isles da? Knights of nine er OP Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 jeg har møtt folk fra pixar og matrix :o hvorfor møtte du han btw? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lars, du går glipp av Oktoberfest hvis du dropper forumet! Har ikke fastobjektiv uansett. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nei, han hadde foredrag for klassen og en annen xD! Vi var på flymuseumet! Men jeg ble igjen etter de andre dro og prata med han og slikt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 aweshum! Jeg lager R2D2 i Maya. I morra skal den rigges ;| Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er vell ikke så mye og fortelle;p Jeg pratet nå bare litt, spurte om en måtte være god i matte for å bli astronaut, noe en uheldigvis måtte være. Også videre! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Egentlig skulle jeg kidnappet han. Krevd astronmiske summer! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jo, koster masse, masse og trene han! Og han er verdt masse, masse penger. Og fins ikke så mange astronauter i verden! Derfor skulle jeg kidnappet han. Så hadde jeg blitt megarik. Men må være forsiktig, han er fortsatt i byen, og leser FBI/NASA/.etc dette så hadde jeg vært så fucked, so extremly pretty fucked that there's not even a word for that level of fuckosity. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Heldig som jeg er med ferie, skal jeg på skogstur med faren og broren min. Vi stikker langt ut i skauen og fisker om vi vil ha mat. Blir der til i morra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bare en dag? Savner ukes-turene jeg hadde i fjellet med familien. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Oh, cut. It. Out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg