Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Artig Er han som han er på intervjuene til vanlig og?Varierer på humøret hans. Aldri hatt sånn heart-to-heart med ham, vi har bare felles bekjente. Snakket litt med ham på en fest hos en kompis. Han er ganske ålreit, men veldig sånn "tr00". Litt. Tragisk. Men det er vel imaget. ...Nå går jeg og legger meg, jeg. Nattapå folkens. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Køyer jeg og. Natta Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Inkluderer det energi? I så fall er det ikke det jeg har. Nei, får bare lyst til å ta på slengbukser og hvit dressjakke, danse som en gal (energi ikke inkludert) og fancy musikk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, får bare lyst til å ta på slengbukser og hvit dressjakke, danse som en gal (energi ikke inkludert) og fancy musikk Har ikke det heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Natta eplefe og vintermåne Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Natta L4r5, Kibs og Epletøs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg sa ikke at jeg la meg gjorde jeg? NP: Buffalo springfield - for what it's worth Den sangen er så kos Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg legger meg, geez Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå tar jeg kvelden i alle fall , godnatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Natta ØB og slask sov godt og drøm vått Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mest meningsløse vakta noen sinne. Dette skal liksom være opplæringsvakta mi så vi sitter faen meg 3 personer på ei helt stille og rolig avdeling der det skjer ingenting og stirrer i veggen. Eller, han som skal ha opplæringa med sitter sånn å semisover og eller er det stille og rolig.. Eneste jeg har på planen er at kl 5 skal jeg ned på ei annen avdeling så jeg får se hvordan nattrunden der nede er..hva faen er det liksom? Her har vist alle dere tatt kvelden tydeligvis. Så rett dere gjør! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva slags opplæring? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva slags opplæring? Nei du kan så si... Er nattevakt på et aldershjem og..jah..er ikke akkurat så mye å gripe tak i at det gjør noe.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Yes! Jeg bare elsker å sovne tidlig når jeg ligger på sofaen og leser og så våkne opp tidlig på morran. Får gjort så mye. Not >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 yeah, det suger. Våkne på sofaen er bare så irriterende og når en da prøver å legge seg igjen så får man ikke sove. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nettopp. Og tipper gruppa mi er max pissed for at jeg aldri kom bort til de for å jobbe med cssen. Stusser litt da. Skal de ha meg til å bare gjøre css mens de gjør xhtml strict eller skal jeg ta den også. Satser på at jeg bare skal leke med css og ta bilder. Det er det enkleste Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Aldershjem om natten er vel rimelig greit så lenge det ikke skjer noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er greit ja, og er det noe ille så er det alltid sykepleier eller annet skolert helsepersonell som kan komme til assistanse.. Litt bleiebytting og dritvasking må man regne med men man blir herdet.. Jeg ble vel egentlig imun da jeg jobbet i barne egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg