Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ooh, jeg savner KOTOR2. Lurer på om jeg finner det igjen neste gang jeg er hjemme. Forresten, hadde ikke du ei side som lista opp hvordan jeg burde lese Dragonlance-bøkene i rett rekkefølge også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Dunno, jeg bare googla den gangen tror jeg. Har ikke bookmark. Men jeg husker de anbefalte å starte med Dragon of Autumn Twilight, Dragons of Winter Night, Dragons of Spring Dawn siden det er de 3 første og man treffer mange favorittkarakterer som den halvgale magen Raistlin Majere der. Men selve sagaen sprer seg over hundrevis av år så det er ikke samme folkene i alle epokene. Etter de 3 var det noget kaotisk rekkefølge. Raistlin var opprinnelig en AD&D karakter en av forfatterne fikk i gave av en medspiller med backstory, og fant ham så interessant at de spant igang hele sagaen rundt ham, selv om han bare i en av mange tidsepoker. Man skjønner forfatterne er AD&D spillere veldig fort, fordi det ganske tidlig settes sammen et typisk "party" og de setter ivei på en quest som utvikler seg voldsomt, og plukker opp og mister bikarakterer på veien. Google away.. Endret 28. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, jeg fikk med meg det. Har vært gjennom de første, samt fylt på med noen andre bøker som forklarte ting og tang mellom bøkene. Nå er jeg ikke sikker på hvor jeg skal, så jeg får vel bare google da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lurer på om jeg fant det når jeg leste anmeldelser på amazon.com...ble linket videre derfra tror jeg til den kronologi-sida. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ah, fant noe greier og fant ut at jeg burde ha lest Legends før jeg begynte å fylle på med Lost Chronicles, men siden jeg alt har lest Lost Chronicles, får jeg vel bare kjøpe Legends og lese de også. Så lenge det er mer Raist ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Er så kult når man skjønner hvor inn i helsike sjalu han er på broren sin som får masse damer og er stor og sterk, mens han selv er svak som en papirdukke fysisk og lite attraktiv for damer, men uhyre smart og full av magikrefter. Og hvor splittet de blir, men samtidig er helt avhengig av hverandre. Oss nerder tok nok Raist til sitt hjerte umiddelbart pga hans stilling som "nerden" mot sin bror som er "heltetypen" Endret 28. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg også, gleder meg og håper jeg kommer meg i vei i dag. Trenger røyk og frokost, så må jeg på posten, samt på butikken for å kjøpe melk (fuck melkeallergien min, jeg klarer ikke holde meg borte fra melk lenger, laktoseredusert hjelper ikke det minste, men soyamelk smaker så fælt å bøtte ned en liter av i gangen). Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hei, og god morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 God morgen Her regner og blåser det og på onsdag er det meldt sludd og 2 grader. Nå er det faktisk sånn at jeg gleder meg til å dra til Spania på lørdag. Det gjorde jeg ikke tidligere Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 hallo. skolen next. hade må lage meg mat, bussen går om 3 min;D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er så kjipt vær at jeg er frista til å legge meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg skal legge meg nå. Lykke til med dragene smurf. Endret 28. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 God morgen ja. Har du høstferie Bytex? Får ikke høstferie før 9ende ;| Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg får ikke høstferie i det heletatt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Morgen. Takker verden for en begivenhetsrik helg Endret 28. september 2009 av SnittLeif Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hmm. Irriterende. En av serverne til NTNU er overbelasta, så medisinstudentene får ikke meldt seg på et eller annet kurs og jeg har en oppgitt minstesøster som ikke forstår noe av det jeg forteller henne om overbelasta servere fordi alle prøver å komme inn samtidig, gah, jeg blir gal Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nei, jeg er syk og har tatt en 3-dagers egenmelding. Så det blir helg hvertfall til onsdag. Og jeg jobbet nattskift forrige uke så er liksom vant med å være oppe til langt på morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg