Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dunno, jeg bare googla den gangen tror jeg. Har ikke bookmark.

Men jeg husker de anbefalte å starte med Dragon of Autumn Twilight, Dragons of Winter Night, Dragons of Spring Dawn siden det er de 3 første og man treffer mange favorittkarakterer som den halvgale magen Raistlin Majere der. Men selve sagaen sprer seg over hundrevis av år så det er ikke samme folkene i alle epokene. Etter de 3 var det noget kaotisk rekkefølge.

Raistlin var opprinnelig en AD&D karakter en av forfatterne fikk i gave av en medspiller med backstory, og fant ham så interessant at de spant igang hele sagaen rundt ham, selv om han bare i en av mange tidsepoker. Man skjønner forfatterne er AD&D spillere veldig fort, fordi det ganske tidlig settes sammen et typisk "party" og de setter ivei på en quest som utvikler seg voldsomt, og plukker opp og mister bikarakterer på veien.

Google away..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er så kult når man skjønner hvor inn i helsike sjalu han er på broren sin som får masse damer og er stor og sterk, mens han selv er svak som en papirdukke fysisk og lite attraktiv for damer, men uhyre smart og full av magikrefter. Og hvor splittet de blir, men samtidig er helt avhengig av hverandre. Oss nerder tok nok Raist til sitt hjerte umiddelbart pga hans stilling som "nerden" mot sin bror som er "heltetypen"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg også, gleder meg og håper jeg kommer meg i vei i dag.

Trenger røyk og frokost, så må jeg på posten, samt på butikken for å kjøpe melk :love: (fuck melkeallergien min, jeg klarer ikke holde meg borte fra melk lenger, laktoseredusert hjelper ikke det minste, men soyamelk smaker så fælt å bøtte ned en liter av i gangen).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...