Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aprilia var kult en gang i tiden, jeg husker en kompis og meg sikla på en da vi nettopp hadde starta på ungdomsskolen. Han kjøpte seg en RS50 (den var ganske kul, sort med noe rødt nederst på kåpa), jeg feiga ut fra alt jeg ville ha og kjøpte meg scooter i stedet.

Ikke at jeg angrer det minste, ikke like harry som å farte rundt på en tsx med neon-ledning-sak og gamle pc-høyttalere festa med stålwire og faenskap, og dessuten har den plass til ting og tang. Gadd aldri trimme uansett, selv om snuten alltid trodde jeg hadde trimma når de stoppa meg på vei hjem fra skolen, liggende i 40 i 40-sonen (den eneste som holdt fartsgrensa) :p

basscock, skeptisk. I kjøttkakene mine skal det være salt og pepper, og det er det.

Lenke til kommentar
Jeg vokste opp med mormor sin berømte kjøttsuppe, som smakte helt fantastisk men var et sammensurium av fett og kjøtt. Så jeg lærte å frykte "flesk" i tidlig alder. Store klumper som bare vokste i kjeften og måtte ut med en gang.

Fine bærumsfolk sier faktisk BEEEKEN. Det er det dummeste jeg har hørt. Men noen på jobb gjør det.

det heter ikke beeeken eller flesk, bæikn!

Lenke til kommentar

A man is sitting on his porch as flood waters rise. A woman floats by in a boat, asking if the man needs help. "No, thank you," says the man, "I'm trusting in the Lord." The waters rise higher, sending the man upstairs. A raft full of people floats by his second story window. "Get in," they say, "there's plenty of room." "No thanks," says the man, "I'm trusting in the Lord." The flood waters keep rising, pushing the man up to the roof. A helicopter swoops in, lowering its ladder for the man. "Thanks anyway," shouts the man, "I'm trusting in the Lord." Finally, the man is swept away in the torrent and drowns. At the gates of Heaven, the man asks God, "Why didn't you save me?" "What do you mean?'' replies God, "I sent two boats and a helicopter."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...