Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vokste opp med mormor sin berømte kjøttsuppe, som smakte helt fantastisk men var et sammensurium av fett og kjøtt. Så jeg lærte å frykte "flesk" i tidlig alder. Store klumper som bare vokste i kjeften og måtte ut med en gang.

Fine bærumsfolk sier faktisk BEEEKEN. Det er det dummeste jeg har hørt. Men noen på jobb gjør det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg syns den var skikkelig vanskelig å svare på. Begge deler er jo møkkagodt. Men kjøttkaker klarer jeg å lage selv. Så.. ja? I dunno.

Og fiskeboller skal spises med flesk, ikke karri.

Jeg har samme problemet, selv om jeg egentlig ikke like fisk, så er mormors hjemmelagde fiskeboller i hvit saus (med muskat, eneste man kan bruke krydderet til bortsett fra å prøve og bli fjern) og potet og bacon så satans godt at jeg glemmer at det er fisk.

Samme når muttern lager en grateng ut av fiskebollene, potet, karri herifra til helvete, ost og hvitsaus. Alt for godt, og jeg liker jo ikke fisk så jeg kan ikke forklare hvorfor jeg liker det :p

Jeg sikler fortsatt på moped.

Har du tenkt ut hvilken du vil ha?

Aprilia rs 50. Ikke den nyere modellen siden de koster for mye. Helst 2004 og tidligere.

Denne kanskje?

Tsk, tsk. Gå nå for en Motorhispania. Enten en RX50 eller en Furia :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...