Niqābninja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hodepine, smånerver og snart baconostepølser i lompe Ida liker dette. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen andre som var på Dream Theater/Opeth/Bigelf/Unexpect konsert i går? Perfekt avslutning? http://open.spotify.com/track/2GV41X8idjOWKpKwUKIDJ6 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Outlook eller Thunderbird? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjøttkaker eller fiskeboller? Pop eller metal? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjøttboller! Ungdomskolen eller vgs? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjøttkaker eller fiskeboller? Pop eller metal? Kjøttkaker og Metal Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Fiskeboller med hvit saus og karri er bedre enn kjøttkaker. Kanskje jeg er rasist uten å vite det. Kjøttkaker er jo brune. Og man får vel ikke hvitere mat enn fiskeboller og hvit saus. Endret 27. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg syns den var skikkelig vanskelig å svare på. Begge deler er jo møkkagodt. Men kjøttkaker klarer jeg å lage selv. Så.. ja? I dunno. Og fiskeboller skal spises med flesk, ikke karri. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Fiskepinner /elsk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Flesk...bare ordet høres drit ekkelt ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Liker du ikke bacon? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jo men da kaller jeg det bacon ikke flesk. Flesk høres ut som noe fettete og geleaktig som mormor alltid putta for mye av i kjøttsuppa si. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er jo ikke det. Det er jo samme fuckings greia. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Flesk og bacon er vel to litt forskjellige ting. Flesk er mye tykkere og grovere enn bacon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) I beg to differ. Bacon er tynne striper med kjøtt med naturlig fett i. Flesk er store klumper dissent, hvitt fett som blir sleipt og glatt og geleaktig når det has oppi mat. Endret 27. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Flesk er store klumper dissent, hvitt fett som blir sleipt og glatt og geleaktig når det has oppi mat. Æsj. Nei. Flesket jeg vokste opp med var -aldri- sånn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 I beg to differ. Bacon er tynne striper med kjøtt med naturlig fett i. Flesk er store klumper dissent, hvitt fett som blir sleipt og glatt og geleaktig når det has oppi mat. Flesk er originalt det norske ordet for bacon. Bacon ekke et norsk uttrykk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Jeg vokste opp med mormor sin berømte kjøttsuppe, som smakte helt fantastisk men var et sammensurium av fett og kjøtt. Så jeg lærte å frykte "flesk" i tidlig alder. Store klumper som bare vokste i kjeften og måtte ut med en gang. Fine bærumsfolk sier faktisk BEEEKEN. Det er det dummeste jeg har hørt. Men noen på jobb gjør det. Endret 27. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg syns den var skikkelig vanskelig å svare på. Begge deler er jo møkkagodt. Men kjøttkaker klarer jeg å lage selv. Så.. ja? I dunno. Og fiskeboller skal spises med flesk, ikke karri. Jeg har samme problemet, selv om jeg egentlig ikke like fisk, så er mormors hjemmelagde fiskeboller i hvit saus (med muskat, eneste man kan bruke krydderet til bortsett fra å prøve og bli fjern) og potet og bacon så satans godt at jeg glemmer at det er fisk. Samme når muttern lager en grateng ut av fiskebollene, potet, karri herifra til helvete, ost og hvitsaus. Alt for godt, og jeg liker jo ikke fisk så jeg kan ikke forklare hvorfor jeg liker det Jeg sikler fortsatt på moped. Har du tenkt ut hvilken du vil ha? Aprilia rs 50. Ikke den nyere modellen siden de koster for mye. Helst 2004 og tidligere. Denne kanskje? Tsk, tsk. Gå nå for en Motorhispania. Enten en RX50 eller en Furia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg